شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۱
کد خبر: ۱۱۵۱۷۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، فرهنگ‌سرای امام(ره) ۱۰ کلیپ با عنوان «به وقت خدا» تولید و منتشر می‌کند که در این کلیپ‌ها اهمیت و کرامات ماه مبارک رمضان از نگاه امام خمینی(ره) و مراجع و بزرگان دیگر تبیین می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، فرهنگ‌سرای امام(ره) ۱۰ کلیپ با عنوان «به وقت خدا» تولید و منتشر می‌کند که در این کلیپ‌ها اهمیت و کرامات ماه مبارک رمضان از نگاه امام خمینی(ره) و مراجع و بزرگان دیگر مانند آیت‌الله بهجت، آیت‌الله جوادی آملی، استاد شهید مطهری، مقام معظم رهبری، حاج‌آقا مجتبی تهرانی و... تبیین می‌شود. 

کلیپ ویژه آغاز ماه مبارک رمضان با منویات امام راحل با عنوان «حلول ماه»، پادکست سخنان عرفانی امام(ره) با عنوان «مناجات‌نامه»، پادکست توصیه‌های آیت‌الله میرباقری درباره ورود و حضور در ماه مهمانی خدا با عنوان «آداب حضور»، احادیث و حکمت‌های حضرت امیر(ع) با عنوان «حکمت امیر» و عکس نوشت بیانات و توصیه‌های امام(ره) با عنوان «صحیفه» دیگر برنامه‌های فرهنگ‌سرای امام(ره) به مناسبت ماه مبارک رمضان است. 

علاقه‌مندان برای بهره بردن از این محصولات مجازی می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای امام(ره) به نشانی  imam.farhangsaraa مراجعه کنند. 
نظر شما