جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۱۵۲۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
فرهنگ‌سرای ولا قرعه‌کشی برگزیدگان مسابقه مهدوی «تجلی انقلاب» ویژه گرامی داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به صورت آنلاین برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای ولا قرعه‌کشی برگزیدگان مسابقه مهدوی «تجلی انقلاب» ویژه گرامی داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به صورت آنلاین برگزار می‌کند. این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان از دهه فجر تا ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی برگزار شد و شامل ۱۱ جدول متنوع با محتوا و پیام‌های انقلابی، مهدوی، ایرانی و... بود.

کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده با چینش پاسخ جدول‌ها، پیام نهایی را پیدا کردند و به صورت یک عدد ۱۱ رقمی به شماره ۲۰۰۰۱۸۳۷۲۰ ارسال کردند و از ۶ هزار و ۷۳ پیامک دریافت شده، دو هزار و ۷۳۳ نفر پاسخ صحیح دادند. 

قرعه‌کشی برگزیدگان این مسابقه یکشنبه ۲۹ فروردین ماه ساعت ۱۴ به صورت آنلاین برگزار می‌شود و به ۵۷ برگزیده مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد. 

مسابقه مهدوی «تجلی انقلاب» با همکاری مشترک فرهنگ‌سرای ولا، مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) برگزار شد.

علاقه‌مندان برای تماشای قرعه‌کشی می‌توانند به صفحه اینستاگرام chashmbe_rah مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۸۰۳۰۳ تماس بگیرند. 
نظر شما