پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۳
کد خبر: ۱۱۵۴۰۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
خانه قرآن منطقه 7 به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی، مسابقه عکاسی «ماه عاشقی» برگزار می‌کند تا سنت پسندیده افطاری ساده را به کودکان و نوجوانان آموزش دهد.
مسابقه عکاسی «ماه عاشقی» راه افتاد/ از سفره‌های افطاری ساده خود عکس بگیرید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، نیمه ماه مبارک رمضان مصادف با ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی علیه السلام است که همه ساله به این مناسبت جشن و مراسمات افطاری برگزار می‌شود.
خانه قرآن منطقه 7 که از مراکز زیرمجموعه مدیریت فرهنگی هنری منطقه 7 و فرهنگسرای اندیشه است، به مناسبت این روز مبارک ویژه برنامه «ماه عاشقی‌» را تدارک دیده است.
این برنامه یک مسابقه افطاری ساده ویژه کودکان و نوجوانان است و تلاش می‌کند سنت پسندیده افطاری ساده و به دور از تجملات را به کودکان و نوجوانان آموزش دهد. موضوعی که در آموزه‌های دین اسلام بسیار بدان سفارش شده است.
در این مسابقه طی فراخوانی از کودکان و نوجوانان خواسته می‌شود براساس توان مالی و بضاعت خود و خانواده‌شان، افطاری ساده‌ای را با کمک پدر و مادر آماده کرده و عکس سفره افطار ساده خود را از طریق واتساپ به خانه قرآن منطقه 7 ارسال کنند.
براساس این گزارش، عکس‌های ارسالی باید به صورت افقی گرفته شده و همراه با نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد فرد شرکت‌کننده در مسابقه به شماره واتساپ 09106972946 ارسال شود. آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان ماه مبارک رمضان است و به بهترین سفره‌های افطاری که ضمن سادگی، آراسته و زیبا باشد، جوایزی اهدا می‌شود.
نظر شما