جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۵
کد خبر: ۱۱۵۴۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
مسابقه پیامکی «پیام‌های نورانی» به همت مدیریت فرهنگی هنری مترو با مشارکت سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
مسابقه پیامکی «پیام‌های نورانی»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مسابقه پیامکی «پیام‌های نورانی» به همت مدیریت فرهنگی هنری مترو با مشارکت سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

این مسابقه طی چهار هفته به صورت نصب پوستر سوالات مسابقه، در واگن‌های مترو، اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها برای مسافران برگزار می‌شود.

مخاطبان پس از ارسال پاسخ صحیح به شماره پیامک 2000183736 مطابق دستورالعمل مندرج در پوسترهای مسابقه، به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای را در پایان ماه مبارک رمضان، دریافت خواهند کرد.

از دیگر برنامه‌های مدیریت فرهنگی هنری مترو ویژه ایام ماه مبارک رمضان، تهیه و تولید دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان(ضیافت ابرار)، پخش کلیپ‌های صامت کوتاه محتوایی در نمایشگرهای مترو(نانومترو)، استوری‌های مناسبتی از جملات و سخنان بزرگان (راه بر)، تهیه و انتشار کلیپ‌های موضوعی و مناسبتی و فراخوان‌های مناسبتی برای تمامی سنین و خانواده‌ها ست.

شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینستاگرام فرهنگ‌سرای مترو farhangsarametro@ مراجعه کنند و با شماره تلفن‌های 1837 یا 96652605 تماس بگیرند.

نظر شما