جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۱۵۶۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
کشتار کودکان و نوجوانان فلسطینی یکی از بی رحمانه ترین جنایاتی است که اسراییل با هدف راندن فلسطینی ها از سرزمینشان انجام داده‌ است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  جوامع غربی به گونه ای از حقوق بشر سخن می‌زنند که یکی از هولناکترین فجایع انسانی همیشه از سوی رژیم صهیونیستی رخ داده است و در مقابل آن سکوت کرده‌اند. کشتار کودکان و نوجوانان فلسطینی یکی از بی رحمانه ترین جنایاتی است که اسراییل با هدف راندن فلسطینی ها از سرزمینشان انجام داده‌ است.

جنایت «دیریاسین»، یک ماه پیش از اعلام موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی روی داد. دو ماه بعد، جنایت «دیریاسین»، در روستاهای «اللد» و «الرمله»، تکرار شد. صهیونیست ها همزمان به هر دو روستا هجوم بردند و 175 فلسطینی را، که 40 نفر از آن ها کودک بودند، به قتل رساندند و مُثله کردند.
چند هفته بعد، روستای «طنطوره»، در منطقه جنوبی «حیفا» نیز مورد هجوم وحشیانه صهیونیست ها قرار گرفت. آن ها کاملا سازمان یافته و از روی برنامه عمل می کردند. در این جنایت، که راز آن تا سال 2000میلادی فاش نشد، 200 فلسطینی، با همان شیوه جنایت «دیریاسین»، به قتل رسیدند که تعداد زیادی کودک در میان آن ها وجود داشت.
صهیونیست ها، در شهریورماه سال 1327، یکی از وحشیانه ترین کودک کشی های خود را در روستای «الدوایمه»، در استان «الخلیل»، مرتکب شدند. 500 نفر از ساکنان روستا، که بیش از نیمی از آن ها را کودکان و زنان تشکیل می دادند، قتل عام شدند. صهیونیست ها به کشتن ساکنان بی گناه «الدوایمه» اکتفا نکردند و بینی و گوش مقتولان و تعدادی از بازماندگان را بریدند. چند روز بعد، تعدادی از نظامیان صهیونیست، به فرماندهی «آریل شارون»، جنایت مشابهی را در روستای «حولا»، واقع در جنوب لبنان، مرتکب شدند.

کاریکاتور به مناسبت روز جهانی قدس؛ استیصال سربازان اسرائیلی در مقابل سنگهای کودکان فلسطینی

طی دهه های 70 و 80 میلادی، کودک کشی و قتل عام انسان های بی گناه توسط صهیونیست ها در «عیترون»، «بنت جبیل»، «اوزاعی»، «راشیا»، «عدلون»، «عباسیه»، «صبرا و شتیلا»، «برج الشمالی»، «عیون قاره»، «الخلیل»، «بیت المقدس» و ده ها منطقه دیگر در فلسطین اشغالی و جنوب لبنان، تکرار شد.
سال 2000 میلادی بود که انتشار صحنه به شهادت رسیدن «محمد الدره»، نوجوان 12 ساله فلسطینی، در کنار پدرش و با گلوله نظامیان صهیونیست در «نوار غزه»، اعتراضات گسترده جهانی را در پی داشت. همچنین روز 9 مردادماه سال 1394، شهرک نشینان صهیونیست به خانه یک فلسطینی در جنوب «نابلس»، واقع در کرانه غربی «رود اردن»، حمله کردند و با پرتاب بمب به داخل خانه، کودکی 18 ماهه به نام «علی سعد دوابشه» را زنده زنده در آتش سوزاندند.این جنایت هم ، بازتابی گسترده در سطح جهان داشت. این موارد تنها کشتار کودکان فلسطینی نبوده است در واقع حمله به نوار غزه موجب کشتن کودکان بسیاری شد.با این حال، به نظر می رسد این آخرین جنایت صهیونیست ها در برابرکودکان و مردم بی گناه و بی دفاع نخواهد بود.






مطالب مرتبط
نظر شما