پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۱
کد خبر: ۱۱۵۹۴۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
پایگاه واکسیناسیون کرونا در مرکز همایش‌های سینما بهاران در منطقه ۱۷ تهران افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پایگاه واکسیناسیون کرونا در مرکز همایش‌های سینما بهاران  وابسته به مدیریت فرهنگی هنری در منطقه ۱۷ تهران افتتاح شد. در آیین آغاز به کار این پایگاه علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران، داوود لطفی شهردار منطقه ۱۷، جواد عابدی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۷ و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حضور داشتند. 

مرکز همایش‌ها و سالن سینما تئاتر بهاران واقع در بوستان بهاران منطقه ۱۷ به دلیل استقرار در موقعیت مکانی مناسب و با توجه به فضای باز و سیستم تهویه هوا یکی از بزرگترین مراکز واکسیناسیون در سطح تهران است که می‌تواند مورد استفاده شهروندان جنوب پایتخت قرار گیرد. 

در آغاز این مراسم ۲۵ نفر از خانواده‌های شهدا (پدران و مادران) که بالاتر از ۷۵ سال داشتند، دُز اول واکسن خود را دریافت کردند.

علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در این مراسم گفت: با توجه به انجام واکسیناسیون کووید ۱۹ در تمامی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران و افزایش بار مراجعات و سهولت دسترسی شهروندان به مراکز واکسیناسیون، در نظر داریم با افزایش پایگاه‌های واکسیناسیون این امکان را برای شهروندان فراهم کنیم که با طیب خاطر و با در نظر گرفتن گروه سنی اعلام‌شده توسط وزارت بهداشت و پس از حصول تماس با آنها برای دریافت واکسن و یا ثبت نام در سایت SALAMAT.GOV.IR طبق زمانبندی تعیین‌شده به نزدیکترین مرکز واکسیناسیون در محل سکونت خود مراجعه کنند. 


نظر شما