پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۴
کد خبر: ۱۱۵۹۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
به مناسبت گرامی‌داشت روزه موزه و میراث فرهنگی؛
فرهنگ‌سرای فردوس در آستانه 28 اردیبهشت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی، 10 موزه برتر کشور را در برنامه مجازی «میراث کهن» معرفی می‌کند.
معرفی 10 موزه برتر ایران در برنامه مجازی «میراث کهن»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای فردوس به مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی همزمان با 28 اردیبهشت ماه، برنامه مجازی «میراث کهن» را با معرفی 10 موزه شاخص و برتر کشور برگزار و در بستر شبکه‌های مجازی منتشر می‌کند.

 

میراث فرهنگی رد پای انسان در طول تاریخ است که حامل پیامی انسانی است،  پیامی از چگونگی زندگی، تلاش و نبرد انسان برای زنده ماندن و غلبه بر طبیعت، برای رفع نیاز خود و استفاده درست از آن چه در دسترس بوده است. این تلاش ها به صورت تجربیات راهگشا در تکوین و تکامل تمدن های بشری نقش اساسی داشته است


میراث فرهنگی، نشان از هویت و غرور ملی و باعث تداوم و غنی فرهنگ یک کشور است که حفظ آن وظیفه‌ای همگانی و همیشگی است که فرهنگسرای فردوس در راستای معرفی میراث فرهنگی ارزشمند این مرز و بوم، اقدام به برگزاری این برنامه بصورت مجازی کرده است.  

 

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای فردوس به نشانی ferdos.farhangsaraa برنامه میراث کهن را تماشا و با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

نظر شما