شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۱۶۱۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
در آستانه سی و دومین سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی(ره)، ادامه تاریخ شفاهی امام(ره) در برنامه «انعکاس» با چند گفت‌وگوی ویژه توسط فرهنگ‌سرای امام(ره) با شعار «نسل‌ها تشنه اندیشه او» در فضای مجازی منتشر می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در آستانه سی و دومین سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی(ره)، ادامه تاریخ شفاهی امام(ره) در برنامه «انعکاس» با چند گفت‌وگوی ویژه توسط فرهنگ‌سرای امام(ره) با شعار «نسل‌ها تشنه اندیشه او» در فضای مجازی منتشر می‌شود. این برنامه از ۶ تا ۱۴ خرداد ماه با حضور پژوهشگران تاریخ انقلاب اسلامی و تعدادی دیگر از شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی منتشر خواهد شد. 
 
در این گفت‌وگوها که با موضوع رحلت امام(ره) و بازتاب‌های آن در ایران و جهان تولید شده است، یعقوب توکلی پژوهشگر تاریخ انقلاب اسلامی درباره مقاومت، فلسطین و مصلحت‌اندیشی امام(ره) سخن خواهد گفت. مرتضی گودرزی (دیباج) استاد دانشگاه و هنرمند نقاش درباره هنر از دیدگاه امام(ره) و حسن بنیانیان رییس سابق کمیسیون پیوست نگاری فرهنگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس سابق حوزه هنری درباره تأثیر حضرت امام(ره) بر تحولات فرهنگی در دوران انقلاب اسلامی صحبت خواهند کرد. همچنین سردار جعفر جهروتی زاده از فرماندهان دفاع مقدس از دفاع و مقاومت و مدیریت دفاع مقدس سخن خواهد گفت.

مجموعه برنامه‌های ثبت تاریخ شفاهی امام(ره) توسط فرهنگ‌سرای امام(ره) در صفحه اینستاگرام این فرهنگ‌سرا به نشانی imam.farhangsaraa قابل مشاهده است. 
مطالب مرتبط
نظر شما