جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۳
کد خبر: ۱۱۶۲۲۰
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
ارائه خدمات رایگان پزشکی و تفریحی به سالمندان
فرهنگ‌سرای امید با اجرای ویژه‌برنامه «دوشنبه‌های سالمندی» تلاش می‌کند خدماتی را به صورت رایگان به سالمندان ارائه دهد.
گردهمایی سالمندان در فرهنگ‌سرای امید، دوشنبه‌های هرهفتهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای امید به عنوان مرکز فعال فرهنگی برای ایجاد امید و نشاط‌ آفرینی در بین سالمندان، ویژه‌برنامه‌های متنوعی را برای آنان تدارک دیده است. 
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ بر اساس رسالت سازمانی اولویت کاری خود را توجه به سالمندان قرار داده و تلاش می‌کند با برگزاری برنامه‌هایی متناسب به این قشر بیشتر بپردازد.
 
این مرکز در ادامه برنامه‌های پیشین خود به منظور ارتقای مشارکت اجتماعی سالمندان و بهبود همدلی و همبستگی در جامعه نسبت به پدیده سالمندی ویژه‌برنامه «دوشنبه‌های سالمندی» را دوشنبه‌های هر هفته برگزار می‌کند. 

این برنامه به دو صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود و شامل اجرای برنامه‌های متنوعی مانند عکس‌نوشته‌هایی همراه با ارائه مطالب مفید سالمندی، حضور پزشک متخصص سالمندی برای درمان، معرفی کانون‌های سالمندی تشکیل شده در فرهنگ‌سرا، اجرای فعالیت‌های تمرین شده این کانون‌ها، اجرای موسیقی سنتی و ... است. 

سالمندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند روزهای ۱۰، ۱۷، ۲۴ و ۳۱ خرداد از ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگ‌سرای امید مراجعه کنند. حضور برای عموم آزاد و رایگان است. 
نظر شما