چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۱۶۲۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
مدیر یت فرهنگی، هنری منطقه ۴ همزمان با رحلت حضرت امام خمینی (ره) برنامه های مختلف فرهنگی را در فضای مجازی برگزار می کند.
تشریح برنامه‌های فرهنگی به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره)
به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، رضا دوستعلی، مدیر فرهنگی، هنری منطقه ۴ درباره برنامه‌های مختلف فرهنگی که  همزمان با رحلت حضرت امام خمینی (ره) گفت: برنامه مکتب عشق در فرهنگسرای اشراق به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی (ره) و انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌‌ای رهبر معظم ایران که این برنامه به مناسبت بزرگداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره) و بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی در قالب فتوکلیپ و ویدیوکلیپ با نامواره های آرمان و جرعه تولید و در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

او ادامه داد: برنامه چکامه غم در فرهنگسرای هنگام و به مناسبت بزرگداشت ارتحال بنیانگذارجمهوری اسلامی  ایران امام خمینی (ره) و بیعت با آرمان انقلاب اسلامی و اشعاری که از شاعران معاصر بویژه حمید سبزواری و...  در مرثیه رحلت حضرت امام خمینی ( ره ) با برند هنگام شاعرانه تهیه، تدوین و منتشر می شود.
رییس فرهنگسرای اشراق افزود: برنامه مهر آفتاب در خانه فرهنگ صدف و  به مناسبت ارتحال ح  امام خمینی (ره) با محوریت انتخابات و حضور پورشور مردم در انتخابات از کلام امام خمینی رحمه الله در قالب فتوتیتر و پادکست با برند سیره و آرمان تهیه و تولید و پس از آن در شبکه های اجتماعی منتشر می گردد.
دوستعلی همچنین گفت: برنامه معراج عشق در کتابخانه شهید آوینی برگزار می‌شود. این برنامه با دو محصول به مناسبت ارتحال  حضرت امام خمینی (ره) با هدف بیان خصایص و شخصیت ایشان در قالبهای فتوکلیپ و پادکست با سخنانی از شهید مرتضی آوینی و سردار شهید  قاسم سلیمانی تحت نامواره های آرمان و سیره تولید و در فضای مجازی منتشر خواهد شد.
او اضافه کرد: برنامه برگی از آفتاب در کتابخانه هنگام هم به مناسبت 14 خرداد، رحلت حضرت  امام خمینی(ره) در قالب فتوکلیپ و با برند سیره جهت بارگذاری در فضای مجازی تولید می شود.این برنامه شامل تصاویری از ارتحال امام(ره) و گزیده ای از سحنان ایشان خواهد بود.
سوگ خورشید عنوان دیگری از برنامه‌ها است که در کتابخانه امیداین بسته برنامه به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت  امام خمینی(ره) و با تولید دو محصول در قالب ویدیو کلیپ و فتوکلیپ و با نامواره آرمان و سیره درفضای مجازی منتشر می گردد.
رضا دوستعلی در انتها اظهار داشت: برنامه صحیفه امام در فرهنگسرای اشراق و با محوریت آشنایی با شخصیت و اندیشه‌های امام خمینی (ره) هم در قالب اجرای مسابقه اینترنتی با عنوان «صحیفه امام» در موضوعاتی چون هنر، خدمت به مردم، خودکفایی، تجلیل از مقام شهدا، نماز، قرآن، صبر و استقامت، کوشش برای حفظ انقلاب، ضرورت حفظ وحدت و ... اجرا می‌شود.
او ادامه داد: یاد یار با محوریت ارزش های دینی،انقلابی و اخلاقی  آشنایی با شخصیت و اندیشه های  حضرت امام خمینی (ره) در فرهنگسرای اشراق، ماه جماران و درد فراق درفرهنگسرای هنگام با محوریت ارزش های دینی،انقلابی و اخلاقی و در نهایت مرثیه آفتاب با موضوعات سبک زندگی اسلامی، ایرانی، هویت ملی، ارزش‌های دینی، انقلابی و اخلاقی، بزرگداشت مفاخر، دستاوردهای انقلاب اسلامی و کارایی نظام اسلامی، فلسفه و ماهیت انقلاب اسلامی، آشنایی با شخصیت و اندیشه‌های امام خمینی (ره)، آشنایی با شخصیت و اندیشه‌های مقام معظم رهبری ، فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و بصیرت دینی و سیاسی در مجتمع مجتمع فرهنگی هنری حکیمیه برگزار خواهد شد.
علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر از برنامه های فرهنگی هنری منطقه 4 می توانند با شماره تلفن 77324112 تماس بگیرند و یا به نشانی تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره،خیابان جعفر پناه مراجعه فرمائید.
نظر شما