پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۱
کد خبر: ۱۱۶۸۳۲
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
از سوی رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن
«ماه فرهنگی ایران در ژاپن» در آستانه برگزاری المپیک ۲۰۲۰ توکیو و از سوی رایزنی فرهنگی سفارت ایران در این کشور و با همراهی آژانس همکاری‌های بین المللی ژاپن برگزار می‌شود.
«ماه فرهنگی ایران» در ژاپن برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، «ماه فرهنگی ایران در ژاپن» در آستانه برگزاری المپیک ۲۰۲۰ توکیو و از سوی رایزنی فرهنگی سفارت ایران در این کشور و با همراهی آژانس همکاری‌های بین المللی ژاپن (Japan International Cooperation Agency) و اداره کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار خواهد شد.

در این ماه فرهنگی، نمایشگاه عکس با عنوان «ایران زیبا» صنایع دستی و غذای ایرانی به مدت یک ماه در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و می‌توانند علاوه بر بهره‌مندی از فیلم‌های معرفی ایران و موسیقی ایرانی، از سه نوع غذای ایرانی نیز استفاده کنند.

«ماه فرهنگی ایران در ژاپن» از تاریخ ۷ تیرماه (۲۸ ژوئن) آغاز و تا ۷ مردادماه (۳۰ ژوئیه) و پس از شروع المپیک در محل آژانس همکاری‌های بین المللی ژاپن (جایکا) بر پا خواهد بود.

بیش از ۵۰ تابلوی معرفی جاذبه‌های گردشگری، طبیعت و … از ایران برای نمایش در این رویداد با ترجمه و درج توضیحات به زبان ژاپنی از سوی رایزنی فرهنگی آماده سازی شده است. لازم به ذکر است که هفته المپیک ۱۴۰۰ در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تهران نیز از ۵ تا ۱۰ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
نظر شما