پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۱۷۰۱۱
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مشارکت باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا مدرسه فوتبال و والیبال را در منطقه ۲۱ راه‌اندازی می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان دختر و پسر، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با امضای تفاهم‌نامه و قرارداد همکاری با باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا اقدام به راه‌اندازی و شروع ثبت نام دوره‌های آموزشی فوتبال و والیبال کرده است. 

مدرسه فوتبال و والیبال سایپا با حضور مربیان مجرب و کادر ورزشی تیم‌های پایه باشگاه سایپا در محل اصلی تمرین تیم سایپا اقدام به آموزش این رشته‌های ورزشی به علاقه‌مندان می‌کند. همچنین در پایان فصل آموزشی، افراد مستعد و برتر برای انجام تست تیم‌های پایه دعوت و در صورت کسب موفقیت به عضویت این تیم‌ها در خواهند آمد.

شرایط ثبت نام:
۱-گروه سنی: ۷ تا ۱۵ سال
۲-داشتن سلامت جسمی و دریافت گواهی سلامت از پزشک
۳-کپی شناسنامه ورزشکار 
۴-کپی شناسنامه پدر
۵-دو قطعه عکس ۳ در ۴ 
۶-برگه بیمه ورزشی (ثبت نام در سایت فدراسیون ورزشی/ صدور آنلاین کارت خدمات درمانی)
۷-تکمیل فرم ثبت نام باشگاه 

زمان‌بندی کلاس‌ها: (تیر، مرداد، شهریور)
سانس اول از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ برای  ورزشکاران زیر ۷ تا ۱۰ سال
سانس دوم از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ برای ورزشکاران ۱۰ تا ۱۳ سال
سانس سوم از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ برای ورزشکاران ۱۳ تا ۱۵ سال 

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از تاریخ ۱۲ تیر ماه به صورت مجازی و از طریق سامانه: www.shahramookht.ir یا به صورت حضوری در فرهنگ‌سرای دانش به نشانی بزرگراه شهید لشکری (مخصوص)، بلوار شیشه مینا، شهرک فرهنگیان، میدان دانش، فرهنگ نهم اقدام کنند. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۴۴۵۳۴۰۵۶ تماس بگیرید. 
نظر شما