شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۱۷۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۱
بزرگترين نمايشگاه بهاره شهر تهران در فرهنگسراي خاوران برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي خاوران،نمايشگاه‌هاي بهاره شهر تهران در 4 نقطه از جمله ارم ،حکيميه تهران پارس،فرهنگسراي خاوران و پارک نياوران با همکاري وزرات بازرگاني و شوراي اصناف 12 الي 23 اسفند ماه برگزار مي‌شود.

افتتاحيه بزرگترين نمايشگاه بهاره باحضور جمعي از هنرمندان صداو سيما و جمع کثيري از مسئولين شهرداري و وزارتبازرگاني از ساعت 18 الي 20 روز 12 اسفند ماه همزمان با شب ميلاد پرسعادت نبي مکرم اسلام و امام جعفرصادق (ع)  افتتاح خواهد شد.

اين نمايشگاه‌ها از ساعت 10صبح الي 21 و با 10 الي 30درصد تخفيف نسبت به بازار و با قيمت کارشناسي عرضه مي‌شود،در نمايشگاه فرهنگسراي خاوران بيش از 400 غرفه از اتحاديه‌هاي پارچه فروشان، کيف و کفش،پوشاک خرازان،ندافان ،خشکبار، شيريني ، حضور خواهند داشت.

در اين نمايشگاه‌ها کالاها توسط وزارت بازرگاني قيمت گذاري شده و براي جلوگيري از تخلفات، ستادي تشکيل شده و با متخلفان برخورد قانوني خواهد شد.

از تمامي علاقه مندان به بازديد ازنمايشگاه دعوت مي‌ شود به نشاني؛ميدان خراسان،خيابان خاوران،فرهنگسراي خاوران مراجعه نموده و يا جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره  تلفن 33015423بگيرند.

نظر شما