پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۱۷۵۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
آیین اختتامیه مسابقه کارتون و کاریکاتور «نبض زمین» سه‌شنبه ۱۲ مرداد در ستاد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.
آیین اختتامیه مسابقه کارتون و کاریکاتور «نبض زمین»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، آیین اختتامیه مسابقه کارتون و کاریکاتور «نبض زمین» سه‌شنبه ۱۲ مرداد با حضور حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور حداقلی، ساعت ۱۱ در ستاد سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

 مسابقه کارتون و کاریکاتور «نبض زمین» به مناسبت هفته محیط زیست و به دلیل ضرورت جلب توجه همگانی به حفظ و نگهداری محیط زیست با استفاده از زبان هنر با مشارکت فرهنگ‌سرای دانش، خانه کاریکاتور و فرهنگ‌سرای تهران در خرداد و تیر ۱۴۰۰ برگزار شد.

گرم شدن کره زمین/ افزایش سطح آب‌ها/ کاهش لایه ازون/ بحران آب/ بیابان‌زایی/ جنگل‌زدایی/ افزایش آلودگی هوا/ نابودی تنوع زیستی و جانوری/ دفع زباله‌های سمی بخش ویژه: کرونا و محیط زیست از موضوعات این مسابقه بود.

مراسم اختتامیه به دلیل لزوم حفظ پروتکل‌های بهداشتی ساعت ۱۱ و با حضور حداقلی در ستاد سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌شود. سایر هنرمندان و عزیزان علاقه‌مند می‌توانند از طریق لینک https://online.shahramookht.ir/ch/earth مراسم را به صورت زنده دنبال کنند. در این مراسم ۳ نفر در بخش محیط زیست و ۱ نفر در بخش ویژه (کرونا و محیط زیست ) به عنوان هنرمندان برتر معرفی خواهند شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 44534056 تماس یا به نشانی: @farhangsaradanesh  مراجعه کنند.

نظر شما