جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۲
کد خبر: ۱۱۷۷۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
اقبال شاکری نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در میدان امام حسین(ع) از نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت: اقدام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در برپایی رویداد «عطر سیب» که برای کمک به هیئت‌ها، دسته‌جات و مساجد انجام می‌شود،‌ بسیار ارزشمند است و باعث می‌شود مراسم عزاداری ماه محرم با شکوه بیشتری برگزار شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، اقبال شاکری نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» در میدان امام حسین(ع) گفت: یکی از کارهای خوبی که اقشار مختلف انجام می‌دهند، ابراز ارادت به حضرت اباعبدالله(ع) و ایفای نقش در برپایی عزای حسینی است. اقدام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در برپایی رویداد «عطر سیب» که برای کمک به هیئت‌ها، دسته‌جات و مساجد انجام می‌شود،‌ بسیار ارزشمند است و باعث می‌شود مراسم عزاداری ماه محرم با شکوه بیشتری برگزار شود.

وی افزود: عرضه اقلام،‌ تجهیزات و خدمات زیر قیمت بازار می‌تواند به هیئت‌ها کمک کند و از طرفی تجار و بازاریانی که می‌خواهند در برپایی عزای سیدالشهدا(ع) شریک باشند، از این طریق می‌توانند اقدام کنند. این نمایشگاه نمادی از این موضوع است که همه سازمان‌ها و نهادها خود را در عزای حسینی شریک و سهیم می‌بینند. 

شاکری تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری یک کمک جزئی می‌کند و نمکی در این آش می‌ریزد، اما اصل قضیه این است که تهیه‌کنندگان این اقلام فرهنگی،‌ مصرفی و تجهیزاتی هر سال خودشان را برای این مراسم آماده می‌کنند. این به تهیه اقلام بهتر و با کیفیت مناسب‌تر منجر می‌شود. به نظر من کار بزرگی است و باید از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای برپایی رویداد فرهنگی «عطر سیب» تشکر کرد. 

وی در پایان گفت: امیدواریم این رویداد هر سال با نوآوری‌های بیشتر برگزار شود و باعث شکوه هر چه بیشتر مراسم عزاداری شود. اگر به خود اقشار و اصناف مسئولیت داده شود تا همکاری کنند و در برگزاری نمایشگاه مشارکت داشته باشند، به نتیجه بهتری می‌رسیم. با این کار به ویژه در بخش اقلام فرهنگی، تنوع بیشتری را شاهد خواهیم بود. 

نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» با هدف تأمین محصولات و خدمات محافل حسینی شهر تهران از ۱۱ تا ۱۹ مرداد ماه از ساعت ۹ تا ۲۰ به همت سازمان فرهنگی هنری در میدان امام حسین(ع) در حال برگزاری است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی Jelveyesoog. farhangsara.ir مراجعه کنند.

مطالب مرتبط
نظر شما