جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۲
کد خبر: ۱۱۷۷۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
قائم مقام پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام:
یاسر برخورداری قائم مقام پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در میدان امام حسین(ع) از نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت: تجربه انباشته مدیران سازمان فرهنگی هنری کمک کرد تا این رویداد فرهنگی بعد از یک وقفه دوساله به خوبی برگزار شود.
یاسر برخورداری قائم مقام پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در حاشیه بازدید از نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» در میدان امام حسین(ع) گفت: نمایشگاه عطر سیب بعد از یک وقفه دوساله و در مدت کمی که دوستان برای طراحی و اجرای آن داشتند،بازگشت خوبی داشته است.

وی افزود: فلسفه وجودی نمایشگاه عطر سیب از ابتدایی که طراحی شد در حقیقت جلوگیری از تصدی گری و ارتقای رویکرد تسهیلگری در فضای آیینی بود. در مجموعه هیت‌ها، تشکلات و کانون‌هایی که مراسم آیینی محرم و صفر را برگزار می‌کردند به یک جایی رسیدیم که فراتر از بخش نیازهای سخت افزاری نیازهای نرم افزاری آن‌ها هم باید دیده و در یک فضای رقابتی کار جمع بندی شود و آن ها بتوانند محصولات خود را ارائه دهند.

برخورداری بیان کرد: رویداد فرهنگی عطر سیب  سال به سال با ارتقا و تنوع خوبی رو به رو بود تا اینکه با شیوع ویروس کرونا  شاهد تعطیلی آن شدیم. فکر می‌کنم نوزدهمین دوره عطر سیب بازگشت خوبی بوده است. امیدوارم در ادامه و در سال‌های بعد و با تمام شدن محدودیت‌ها فضاهای بیشتری را هم در اختیار داشته باشیم.

وی گفت: نمایشگاه در فضای باز برپا شده است و  پروتکل‌ها به خوبی رعایت می‌شود و فاصله گذاری به درستی انجام شده است. به نظر می‌رسد که  طراحی و برگزاری نمایشگاه با نگاه هوشمندانه‌ای انجام شده است و تجربه انباشته‌ای که در مدیران محترم سازمان فرهنگی هنری وجود داشت، بسیار کمک کرد تا در یک مدت کوتاهی که قابل تصور نبود این اتفاق رخ دهد. امیدوارم که خیر و برکتش در شهر ما جاری و ساری باشد.

مطالب مرتبط
نظر شما