يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۳
کد خبر: ۱۱۷۷۳۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» که به همت سازمان فرهنگی هنری با هدف تامین محصولات و خدمات محافل حسینی شهر تهران در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود، به مدت ۲ روز تمدید شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،‌ نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» که به همت سازمان فرهنگی هنری با هدف تامین محصولات و خدمات محافل حسینی شهر تهران در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود، به مدت ۲ روز تمدید شد و در روزهای ۱۸ و ۱۹ مردادماه نیز پذیرای علاقه‌مندان است. 
 
اهدای بن خرید اقلام به هیئت‌ها، عرضه اقلام و محصولات مورد نیاز هیئت‌ها، عرضه خدمات به هیئت‌ها و معرفی استارت‌آپ‌های هیئت بخش‌های مختلف «عطر سیب» است. همچنین مراسم و آیین‌های محرم در طول برگزاری برنامه در میدان امام حسین(ع) اجرا می‌شود.

بن خرید به هیئت‌هایی تعلق می‌گیرد که در سازمان تبلیغات اسلامی به ثبت رسیده باشند. مجموعاً بیش از ۱۳ هزار هیئت مذهبی در شهر تهران ثبت شده که مسئولان این هیئت‌ها می‌توانند با مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی و ثبت نام از طریق لینک http://yun.ir/xs48t درخواست دریافت بن خرید خود را ثبت کنند.

پرچم و کتیبه هیئت، اقلام بهداشتی و ماسک، مواد غذایی، تجهیزات برقی و صنعتی، محصولات فرهنگی، لوازم یک بار مصرف، لوازم آشپزخانه و تجهیزات صوتی و الکترونیکی هیئات اقلامی است که در رویداد فرهنگی «عطر سیب» عرضه می‌شود و برای جلوگیری از ازدحام و کاهش مراجعه حضوری، بخش قابل توجهی از سفارش‌ها از طریق سایت و به صورت مجازی انجام خواهد شد.

خدماتی مانند ثبت و تمدید مجوز هیئت، صدور مجوز ستاد کرونا، مجوز و هماهنگی پلیس راهور، خدماتی مانند خرید بیمه هیئت، راه‌اندازی سایت هیئت، طراحی پوستر و تبلیغات هیئت، چاپ بنر و پوستر، پخت غذای هیئت و کرایه تجهیزات هیئت خدماتی است که مجموعه‌های خصوصی با تخفیف مناسب به هیئات مذهبی ارائه می‌کنند.

بر اساس تقسیم کار صورت گرفته با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران به مساجد شهر تهران، مساجد و هیئات شهرستان‌های شمیران و شهر ری در قالب نمایشگاه «شمیم حسینی» این خدمات ارائه خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در رویداد فرهنگی «عطر سیب» می‌توانند از ساعت ۹ تا ۲۰ به میدان امام حسین(ع) و برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی Jelveyesoog.farhangsara.ir  مراجعه کنند.

مطالب مرتبط
نظر شما