جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۱۷۷۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
مدیر کل حوزه ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن بازدید از نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» در میدان امام حسین(ع) گفت: کارویژه اصلی این رویداد فرهنگی تسهیل در ارائه خدمات و تأمین اقلام و کالاهای مورد نیاز هیأت های مذهبی در ایام سوگواری سالار شهیدان (ع) است.
مهدی وکیل پور مدیر کل حوزۀ ریاست سازمان فرهنگی هنری ضمن بازدید از نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» در مصاحبه با پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر گفت: نمایشگاه «عطر سیب» به عنوان یک برنامه فرهنگی خاص که امکانات و زیر ساخت های لازم را برای هیأت های مذهبی فراهم می کرد، سابقۀ چندین و چند ساله  در شهر تهران دارد. به طوری که بدو پیشنهاد و تأسیس این رویداد بزرگ  و برنامه ریزی و اجرای آن، توسط سازمان ارائه و اجرا شده است،لذا سازمان پیشرو  و بنیان گذار آن بوده است.

وی در ادامه افزود: بعد از چندین سال وقفه در اجرای نمایشگاه «عطر سیب»، اخیراً ضرورت برگزاری مجدد آن بنابه نیاز هیأت های مذهبی بیش از پیش احساس شد. کما این که سازمان فرهنگی هنری به عنوان متولی و پیشگام برنامه های فرهنگی مذهبی نسبت به خلاء این نمایشگاه و برحسب حوزۀ مأموریتی خود  در سطح شهر تهران در ایام ماه محرم بیشتر و بهتر واقف شد و در نهایت تصمیم بر این شد که این رویداد فرهنگی را از امسال در میدان آیینی امام حسین(ع) احیاء کند.

وکیل پور خاطر نشان کرد که در سال های گذشته نمایشگاه «عطر سیب» در مکان دیگر از جمله بوستان ولایت اجراء می شد، اما امسال بعد از باز طراحی که در میدان امام حسین (ع) صورت گرفت، قرار بر این شد به عنوان یکی از مناسبت های خاص و ارتباط موضوعی که با نام میدان امام حسین علیهم السلام دارد، در این میدان برگزار شود.

وی  کارویژۀ اصلیِ این نمایشگاه را تسهیل در ارائۀ خدمات فرهنگی و هنری و تأمین اقلام و کالاهای مورد نیاز هیأت های مذهبی به صورت متمرکز  در ایام سوگواری سالار شهیدان(ع) عنوان کرد.

وکیل پور درپایان ضمن اشاره به استقبال گسترده  و رضایت هیأت های مذهبی و شهروندان  از  نمایشگاه، بر تلاش بیشتر در حوزۀ پدیرش و تسهیل ارائۀ  خدمات اولیه به مردم تأکید کرد.



مطالب مرتبط
نظر شما