جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۴
کد خبر: ۱۱۷۷۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران در بازدید از نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» در میدان امام حسین(ع) عنوان کرد: امام حسین(ع) همیشه بین اقشار مختلف جامعه وحدت‌بخش بوده است و در این رویداد نیز همه نهادها خودشان را زیر خیمه امام حسین(ع) می‌بینند.
امام حسین(ع) همیشه بین اقشار مختلف جامعه وحدت‌بخش بوده استحجت‌الاسلام علی‌اصغر سهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران در حاشیه بازدید از نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،در میدان امام حسین(ع) گفت: هیئت‌های مذهبی در شرایط کرونا دچار هزینه‌های مضاعفی شده‌اند و برای اینکه بتوانند مراسمشان را در فضای باز اجرا کنند،‌ متحمل هزینه‌های زیادی می‌شوند. علاوه بر این،‌ اجناس به دلیل تورم گران‌تر از قبل شده‌اند و حتی در شرایط عادی هم هیئت هزینه‌های متنوع و متعددی دارد. برگزاری رویداد فرهنگی «عطر سیب» یک فرصت و کمک خیلی خوب برای هیئت‌هاست که بتوانند به کالاها و خدمات مختلف دسترسی پیدا کنند و به شکل حداکثری مراسم عزای حضرت سیدالشهدا(ع) را برگزار کنند.

وی اضافه کرد: برای اینکه نمایشگاه در دوره‌های آینده بهتر برگزار شود،‌ باید کار بیشتری روی سامانه‌ها و فرایندها انجام دهیم و از تجربیات دوره‌های گذشته و این دوره بهره کافی را ببریم. امیدوارم سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از این به بعد هم در برگزاری رویداد فرهنگی «عطر سیب» همکاری داشته باشند و هر دوره آن را ارتقا دهند تا کمک به هیئت‌ها ساده‌تر شود. 

حجت‌الاسلام سهرابی ادامه داد: نکته دیگر این است که هر چه اقلام عرضه‌شده در «عطر سیب» کامل‌تر و متنوع‌تر باشد،‌ می‌توانیم نیازهای بیشتری از هیئت‌ها برطرف کنیم. البته کالاهای نمایشگاه امسال نیز تنوع بسیار خوبی دارد و رسته‌های مختلف کالایی در دسترس است. اما انشالله در سال‌های آینده می‌توان این تنوع را افزایش هم داد. باید به نیازهای گونه‌های مختلف هیئت هم توجه کنیم و به طور مثال اقلام مورد نیاز هیئت‌های سیار را تامین کنیم،‌ هیئت‌هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا رواج زیادی پیدا کرده است. 

وی در پایان درباره همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان فرهنگی هنری گفت: امام حسین(ع) همیشه بین اقشار مختلف جامعه وحدت‌بخش بوده است و در این رویداد نیز همه نهادها خودشان را زیر خیمه امام حسین(ع) می‌بینند. دوستان سازمان فرهنگی هنری با جان و دل برای این رویداد زحمت کشیدند و تعامل بسیار خوبی با سازمان تبلیغات اسلامی داشتند. همکاری بین این دو سازمان دقیقا شبیه به همکاری‌ای است که در میان عوامل اجرایی یک هیئت وجود دارد. 

نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» با هدف تأمین محصولات و خدمات محافل حسینی شهر تهران از ۱۱ تا ۱۷ مرداد ماه از ساعت ۹ تا ۲۰ به همت سازمان فرهنگی هنری در میدان امام حسین(ع) در حال برگزاری است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی Jelveyesoog. farhangsara.ir مراجعه کنند.

مطالب مرتبط
نظر شما