يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۲
کد خبر: ۱۱۷۶۳۲
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» با هدف تأمین محصولات و خدمات محافل حسینی شهر تهران از ۱۱ تا ۱۷ مرداد ماه از ساعت ۹ تا ۲۰ در میدان امام حسین(ع) در حال برگزاری است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و صفر و ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» با هدف تأمین محصولات و خدمات محافل حسینی شهر تهران از ۱۱ تا ۱۷ مرداد ماه از ساعت ۹ تا ۲۰ در میدان امام حسین(ع) در حال برگزاری است.

اهدای بن خرید اقلام به هیئت‌ها، عرضه اقلام و محصولات مورد نیاز هیئت‌ها، عرضه خدمات به هیئت‌ها و معرفی استارت آپ های هیئت بخش‌های مختلف «عطر سیب» است. همچنین مراسم و آیین‌های محرم در طول برگزاری برنامه در میدان امام حسین(ع) اجرا می‌شود.

پرچم و کتیبه هیئت، اقلام بهداشتی و ماسک، مواد غذایی، تجهیزات برقی و صنعتی، محصولات فرهنگی، لوازم یک بار مصرف، لوازم آشپزخانه و تجهیزات صوتی و الکترونیکی هیئات اقلامی است که در رویداد فرهنگی «عطر سیب» عرضه می‌شود و برای جلوگیری از ازدحام و کاهش مراجعه حضوری، بخش قابل توجهی از سفارش‌ها از طریق سایت و به صورت مجازی در حال انجام است.

نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» در حال برگزاری است

خدماتی مانند ثبت و تمدید مجوز هیئت، صدور مجوز ستاد کرونا، مجوز و هماهنگی پلیس راهور، هماهنگی خدمات پاکبان شهرداری، هماهنگی خدمات آتش نشانی و هماهنگی خدمات اورژانس پزشکی خدمات مجموعه‌های عمومی و خدماتی مانند خرید بیمه هیئت، راه‌اندازی سایت هیئت، طراحی پوستر و تبلیغات هیئت، چاپ بنر و پوستر، پخت غذای هیئت و کرایه تجهیزات هیئت خدماتی است که مجموعه‌های خصوصی با تخفیف مناسب به هیئات مذهبی ارائه می‌کنند.

در دو روز نخست برپایی رویداد فرهنگی «عطر سیب»، برنامه‌های فرهنگی متعددی مانند سنج و دمام زنی گروهی از هنرمندان بوشهری، نقالی و تعزیه‌خوانی توسط پیشکسوتان هنر تعزیه اجرا شد. همچنین «رادیو عطر سیب» با استقرار در ضلع شمالی میدان امام حسین(ع) به اطلاع‌رسانی درباره این رویداد فرهنگی می‌پردازد.

نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» در حال برگزاری است

در نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» غرفه‌های متعددی راه‌اندازی شده است که علاوه بر غرفه‌هایی که به عرضه محصولات و خدمات مرتبط به هیئت‌های مذهبی می‌پردازند، غرفه‌ای با عنوان «ستاد مقابله با کرونا» راه‌اندازی شده که بانیان و برگزارکنندگان هیئت‌ها می‌توانند با مراجعه به این غرفه، آخرین اطلاعات و توصیه‌های بهداشتی درباره مقابله با ویروس کرونا را دریافت کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی Jelveyesoog.farhangsara.ir  مراجعه کنند.

مطالب مرتبط
نظر شما