جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۵
کد خبر: ۱۱۷۶۹۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
علیرضا نادعلی عضو شورای اسلامی شهر تهران از نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» در میدان امام حسین(ع) بازدید کرد و گفت: خدا را شکر سال‌هاست که یک کار خوب و مسبوق به سابقه در شهرداری تهران و سازمان فرهنگی هنری با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی انجام می‌شود تا هیئات بتوانند اقلام پذیرایی مناسب برای برپایی سوگ آل‌الله داشته باشند.
علیرضا نادعلی عضو شورای اسلامی شهر در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، تهران در حاشیه بازدید از نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» در میدان امام حسین(ع) گفت: آنچه که سنت چندصدساله ماست، این است که پیش از آنکه ایام عزای سیدالشهدا(ع) فرا برسد و از اواسط ماه ذی‌الحجه، همه برای آن آماده می‌شوند که این به خاطر دلدادگی مردم به آل‌الله و اهمیت عزاداری ماه محرم است.

وی با اشاره به رویداد فرهنگی «عطر سیب» افزود: خدا را شکر سال‌هاست که یک کار خوب و مسبوق به سابقه در شهرداری تهران و سازمان فرهنگی هنری با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی انجام می‌شود تا هیئات بتوانند اقلام پذیرایی مناسب برای برپایی سوگ آل‌الله داشته باشند. رویداد فرهنگی «عطر سیب» کمک می‌کند آنچه مورد نیاز هیئت‌هاست، فراهم شود. البته این یک کمک و مشوق کوچک است، اصل کار مردمی و خودجوش و بر پایه کمک خیرین اتفاق می‌افتد. 

نادعلی در پایان گفت: این شعله چند سالی خاموش بود و حالا مجددا احیا شده است. شورای اسلامی شهر تهران هم مصمم است که هر سال این برنامه را به بهترین شکل ادامه دهد. گستردگی نمایشگاه «عطر سیب» باید بیش از این باشد و البته شیوع ویروس کرونا هم در برگزاری آن تاثیر می‌گذارد. امیدوارم در سال‌های آینده با پشت سر گذاشتن کرونا، «عطر سیب» به شکلی وسیع‌تر اجرا شود.

نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» با هدف تأمین محصولات و خدمات محافل حسینی شهر تهران از ۱۱ تا ۱۷ مرداد ماه از ساعت ۹ تا ۲۰ به همت سازمان فرهنگی هنری در میدان امام حسین(ع) در حال برگزاری است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی Jelveyesoog. farhangsara.ir مراجعه کنند.

مطالب مرتبط
نظر شما