جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۳
کد خبر: ۱۱۷۶۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۳
رییس سازمان فرهنگی هنری دربازدید از نمایشگاه عطرسیب:
رییس سازمان فرهنگی هنری در بازدید از رویداد فرهنگی «عطر سیب»‌ گفت: با تغییر نوع خدمات «عطر سیب» می‌توان گفت که امسال هیچ هیئت و مجلس عزایی به خاطر نداشتن فضای بدون سقف تعطیل نخواهد شد.
هیچ هیئت و مجلس عزایی به خاطر نداشتن فضای بدون سقف تعطیل نمی‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری در بازدید از رویداد فرهنگی «عطر سیب» گفت:  خوشبختانه امسال بعد از چند سال تعطیلی و تغییر نوع خدماتی که عطر سیب در دوره‌های گذشته ارائه می‌کرد، شاهد حمایت از ۱۴ هزار هیئت مذهبی در تهران هستیم.

وی افزود:‌ دیگر نها‌دها مثل شهرداری و دولت هم می‌توانند مبلغی را در اختیار هیئت‌ها قرار دهند تا بتوانند مواد بهداشتی، ضدعفونی کننده،‌ ماسک و.... تهیه کنند.

امرودی بیان کرد: «عطر سیب» فضایی را آماده کرده است تا هیئت‌ها با مراجعه به غرفه ستاد مبارزه با کرونا، شیوه‌هایی را برای صیانت از جان عزیزان عزادار آموزش ببینند. همچنین اگر نیاز به مجوز دارند می‌توانند اقدام کنند و اگر هیئت‌هایی برای برگزاری مراسم نیاز به فضای باز دارند می‌توانند درخواست خود را اعلام کنند.

رییس سازمان فرهنگی هنری گفت: امسال هیچ هیئت و مجلس عزایی به خاطر نداشتن فضای بدون سقف تعطیل نخواهد شد. مردم می‌توانند با شماره «۱۸۳۷» تماس بگیرند یا حضوری مراجعه کنند و با ارائه درخواست خود از بوستان‌ها، فرهنگ‌سراها، فضاهای ورزشی و مجموعه حیاط مدارس با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی استفاده کنند. 

وی افزود: قیمت محصولاتی که اینجا ارائه می‌دهند بین ۲۰ تا ۵۰ درصد از قیمت بازار پایین‌تر و حمل و نقل آن‌ها راحت تر است. میدان آیینی امام حسین(ع) که به همین عنوان هم مزین است؛ هدف این بود که بتواند از هیئت‌هایی که برای اعتلای نام حضرت اباعبدلله‌الحسین و اهداف و ماموریت‌های این شهید بزرگوار؛ عنوانش را بتواند محقق کند و حامی سرسخت و محکم  برای هیئت‌های عزاداری باشد. 

امرودی در پایان گفت: هیئت‌های موجود در تهران می‌توانند از طریق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در میدان امام حسین(ع) یا به صورت مجازی از سایت  Jelveyesoog.farhangsara.ir خرید خود را انجام دهند.

  همچنین مجموعه مساجد استان تهران و شهرستان‌های استان تهران؛ شهر ری و شمیرانات هم می‌توانند از طریق شمیم حسینی که سازمان تبلیغات و سازمان اوقاف و امور خیریه تشکیل داده است خرید خود  را انجام دهند.

مطالب مرتبط
نظر شما