دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۶
کد خبر: ۱۱۷۷۶۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴
فعالیت های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در قبل، حین و بعد از مراسم تحلیف ریاست جمهوری از سوی مجلس شورای اسلامی مورد تقدیر و تحسین قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  فرهنگ و هنر، در مراسم تحلیف ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی که ۱۴ مرداد ماه برگزار شد، ۱۱۵ مهمان خارجی از ۷۳ کشور دنیا حضور داشتند.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به عنوان عضو اصلی کمیته برگزاری مراسم در کنار مجلس شورای اسلامی مسئول آماده سازی فصای محیطی شهر از فرودگاه مهر اآباد تا سایر نقاط شهر تهران برای میزبانی هرچه بهتر مهمانان خارجی بود که به نحو احسن این کار صورت گرفت.

دکتر حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شور ای اسلامی در امور بین الملل و مسئول کمیته برگزاری مراسم در همین رابطه در پیامی به حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران  از زحمات این سازمان در برگزاری مطلوب مراسم تحلیف قدردانی کرد.

در پیام دکتر امیر عبداللهیان آمده است: «سلام و خداقوت به سهم خود بابت برگزاری موفق و‌ با شکوه مراسم تحلیف كه  جز با لطف خدا و تلاش و مساعی عالی جنابعالی و‌همکاران میسر نبود، صمیمانه خداقوت می گویم. ایام عزت مستدام.»
نظر شما