پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۹
کد خبر: ۱۱۷۸۴۸
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران چهارشنبه ۲۰ مرداد ماه با حضور در فرهنگ‌سرای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از پایگاه واکسیناسیون کرونا در مرکز همایش‌های سینما بهاران و نمایشگاه «عطر سیب» در فروشگاه شهروند بهاران بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،‌ حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران چهارشنبه ۲۰ مردادماه در فرهنگ‌سرای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه ۱۷ تهران حاضر شد و از پایگاه واکسیناسیون کرونا در مرکز همایش‌های سینما بهاران بازدید کرد. 

رییس سازمان فرهنگی هنری از روند انجام واکسیناسیون در این مرکز ابراز خرسندی کرد و گفت: این پایگاه واکسیناسیون به دلیل قرار گرفتن در منطقه ۱۷ تهران، می‌تواند باعث دسترسی آسان‌تر شهروندان جنوب پایتخت به واکسن کرونا شود. با توجه به بیانات مقام معظم رهبری همه دستگاه‌ها باید در مقابله با ویروس کرونا و گسترش واکسیناسیون در برابر این بیماری همکاری کنند. 

پایگاه واکسیناسیون کرونا در مرکز همایش‌های سینما بهاران در روز ۲۷ اردیبهشت ماه با تزریق واکسن به پدران و مادران بالای ۷۵ سال شهدا افتتاح شد. این پایگاه هر روز از ساعت ۸ تا ۱۴ بر اساس سامانه نوبت‌دهی وزارت بهداشت فعالیت می‌کند و به طور متوسط روزانه هزار تزریق در آن انجام می‌شود. 

حجت‌الاسلام امرودی همچنین از نمایشگاه موقت «عطر سیب» در پارکینگ فروشگاه «شهروند» بهاران نیز بازدید کرد. این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۵ مردادماه از ساعت ۹ تا ۱۹ برپاست و هیئاتی که بن خرید در اختیار دارند،‌ اما امکان استفاده از خدمات نوزدهمین رویداد «عطر سیب» در میدان امام حسین(ع) را پیدا نکرده‌اند، می‌توانند به این محل مراجعه کنند. سایت Jelveyesoog.farhangsara.ir نیز ‌تا روز ۲۵ مردادماه برای خرید اینترنتی از این رویداد فرهنگی فعال است.

جواد عابدی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۷ و رییس فرهنگ‌سرای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی درباره این رویداد فرهنگی گفت: چهارپایه‌خوانی، تعزیه‌خوانی و پرده‌خوانی از برنامه‌های جانبی این مرکز در حاشیه برگزاری رویداد فرهنگی «عطر سیب» است که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و شهرداری منطقه 17 برپا شده است. 


مطالب مرتبط
نظر شما