جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۰
کد خبر: ۱۱۸۴۹۲
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
برگزیدگان ششمین جشنواره ادبی «نسیم کلمات» با رویکرد رسانه‌های جدید و نقش آن در خانواده پایدار، دوشنبه ۲۲ شهریور در فرهنگ‌سرای اخلاق معرفی می‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، برگزیدگان ششمین جشنواره ادبی «نسیم کلمات» با رویکرد رسانه‌های جدید و نقش آن در خانواده پایدار، دوشنبه ۲۲ شهریور ساعت ۱۵ در مراسم اختتامیه در فرهنگ‌سرای اخلاق معرفی می‌شوند.

این جشنواره که مبتنی بر سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص تحکیم خانواده و ارتقای سرمایه اجتماعی بر پایه رضایت، انصاف، خدمت و احترام و مودت با تاکید بر به‌کارگیری یکپارچه ظرفیت آموزشی-تربیتی در رسانه‌های کشور و مقابله مؤثر با جنگ نرم دشمنان در فروپاشی و انحراف روابط خانوادگی در قالب داستان کوتاه با مشارکت کانون زنگ داستان برگزار شده بود، پس از ارزیابی داستان‌های کوتاه واصله به دبیرخانه جشنواره، برترین داستان‌های کوتاه معرفی و تقدیر می‌شوند.

استفاده از آیات قران کریم و احادیث ائمه معصومین (علیهم‌السلام) و ویژگی‌های فکر اولیه داستانی از جمله مؤلفه‌های ارزیابی داستان‌های کوتاه بوده است.

آیین اختتامیه ششمین جشنواره «نسیم کلمات» در سالن سرای حضور فرهنگ‌سرای اخلاق با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با حضور تعداد محدودی از مخاطبان برگزار می‌شود و به صورت زنده نیز از صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای اخلاق به نشانی akhlagh.farhangsara پخش می‌شود.

فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.
نظر شما