جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۸۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
سه عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس با حضور امیر سرتیپ محمد فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سالن دکتر یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه رونمایی شد.
سه کتاب در حوزه دفاع مقدس در فرهنگسرای رسانه تهران رونمایی شد
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، فرمانده دلیر زندگی، ناجی کردستان و آقا مهدی عناوین سه کتابی است که امروز از آنها رونمایی شد. 

در کتاب فرمانده دلیر، زندگی سرلشکر شهید مسعود منفرد نیاکی، در کتاب ناجی کردستان زندگی سرلشکر محمد بروجردی و در کتاب آقا مهدی زندگی سردار شهید مهدی باکری به رشته تحریر درآمده است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این آیین ضمن قدردانی از نویسندگان این کتاب ها گفت: مولفان این آثار توانسته اند کتاب های منحصر به فردی را در زمینه زندگی این شهدا به رشته تحریر درآوردند.

سرتیپ محمد فولادی افزود: زمان خوبی برای رونمایی از کتاب های شهید باکری، بروجردی و منفرد نیاکی انتخاب شد چراکه فردا روز تجلیل از مقام فرماندهان است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی لقب حزب الله را به ارتش دادند چراکه آنان از حزب اللهی های واقعی هستند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اذعان داشت: در قرآن کریم ویژگی هایی برای حزب الله عنوان شده اگر دست از دین خدا بردارید افرادی هستند که حافظ دین خدا باشند و این افراد همان شهدا هستند.

وی گفت: مومنان واقعی مستمرا مشغول جهاد در راه خدا هستند، خوف و ترسی از ملامت دیگران ندارند و براساس باور و اعتقاد خود کاری را انجام می دهند.

سرتیپ فولادی افزود: توکل، توسل، صبر و استقامت، نظم و انضباط در وجود شهدا موج می زد و آنها انسان های خاصی بودند و هر کاری را برای رضای خدا انجام می دادند.

در پایان این مراسم، از رمضان صادقی مقدم که ۱۲۰ نونویس شهرستان قرچک حمایت و آموزش داده بود، تجلیل کردند.
مطالب مرتبط
نظر شما