سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۰۸:۳۷
کد خبر: ۱۱۹۱۸۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
باشگاه کتابخوانی« ۱۰۰تایی‌ها» با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با اهمیت و ضرورت مطالعه و کتابخوانی و استتفاده مطلوب از اوقات فراغت کرونایی و همچنین افزایش مراجعه به کتابخانه‌ها در فصل تابستان با مشارکت گسترده مخاطبان برگزار شد.
باشگاه کتابخوانی «۱۰۰تایی‌ها» به ایستگاه پایانی رسید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، باشگاه کتابخوانی «۱۰۰تایی‌ها» با مشارکت ۹۲ کتابخانه از مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

در این باشگاه تعداد ۵۶۶ کودک و ۱۴۶۰ نوجوان ثبت نام کردند و تعداد ۹۲۲۴۶ کتاب توسط این کودکان و نوجوانان خوانش شده است. همچنین ۱۵۸ نفر از نویسندگان و فعالان فرهنگی با انتشار کلیپی از علاقه‌مندان به حوزه کتاب برای پیوستن به این باشگاه دعوت شد.

در این طرح کودکان و نوجوانان با مطالعه ۴۰ تا ۱۰۰ نسخه کتاب به «باشگاه کتابخوانی ۱۰۰ تایی‌ها» پیوستند و عناوین کتاب‌های مطالعه شده را به دبیرخانه باشگاه اعلام کردند.

در پایان تابستان به اعضای باشگاه که ۸۰ تا ۱۰۰ نسخه کتاب مطالعه کرده‌اند کمک‌هزینه خرید دوچرخه به مبلغ ۲۰ میلیون ریال تعلق خواهد گرفت،‌ همچنین اعضایی که ۶۰ تا ۷۹ نسخه کتاب مطالعه کرده‌اند جایزه نقدی ۷ میلیون ریالی و اعضایی که ۴۰ تا ۵۹ کتاب مطالعه کرده‌اند، جایزه نقدی ۴ میلیون ریالی جایزه خواهند گرفت که در هر گروه ۱۰ نفر به قید قرعه انتخاب می‌شوند.

براساس برنامه ریزی‌های انجام شده مراسم اختتامیه این طرح در هفته کتاب و کتابخوانی با حضور برگزیدگان و خانواده‌های ایشان و همچنین مدیران ،مسئولین و نویسندگان و شاعران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان  می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66080084 تماس بگیرند.

نظر شما