سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۰۵:۳۲
کد خبر: ۱۱۹۳۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
شهید بهنام محمدی با جسم کوچک بارها به قلب دشمن زد و با وجود مخالفت فرماندهان، خود را به صف اول نبرد رساند تا از شهر و دیار خود دفاع کند. حالا داستان زندگی‌اش توسط رادیو ایران‌صدا تولید شد.
زندگی جوان‌ترین رزمنده دفاع مقدس کتاب گویا شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با سالروز شهادت بهنام محمدی ایران صدا کتاب گویای داستان بهنام را تولید و منتشر کرد.

کتاب داستان بهنام توسط داوود امیریان دارنده نشان درجه یک هنر در رشته داستان نویسی از طرف وزارت ارشاد و هنر اسلامی نوشته شده است.

به گزاش مهر،کتاب گویای داستان بهنام به‌سبب اینکه تنها یک بخش از زندگی قهرمان داستان را روایت می‌کند، انسجام و یک‌دستی جذابی دارد که عموماً در کتاب‌هایی به‌شیوه‌ی زندگی‌نامه کمتر به چشم می‌خورد. فصل اوّل کتاب از فصول پربار داستان است و همه‌ی روابط علّت و معلولی داستان را در این فصل می‌بینیم. در این اثر شخصیت‌های واقعی داستان حضوری موجه و درست دارند.این شهید والامقام با همان جسم کوچک بارها به قلب دشمن زد و با وجود مخالفت فرماندهان، خود را به صف اول نبرد رساند تا از شهر و دیار خود دفاع کند.

شهید بهنام محمدی چندین بار نیز به اسارت دشمن درآمد اما هر بار با توسل به شیوه‌ای از دست آنان گریخت و با بهره‌گیری از هوش، توان و جسارت خود توانست اطلاعات ارزشمندی از موقعیت دشمن را به دست بیاورد و در اختیار فرماندهان جنگ قرار دهد و در رساندن مهمات به رزمندگان اسلام بسیار تلاش می‌کرد.

کتاب داستان بهنام توسط انتشارات شاهد به چاپ رسیده و ایران صدا این کتاب را به صورت صوتی برای استفاده مخاطبان خود بر روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا به رایگان قرار داده است. تهیه کنندگی این اثر را محمد شکری و روایت آن را نیز مهیار مهرتاش بر عهده داشته‌اند.

همچنین ایران صدا پیش از این نیز کتاب بهنام جنگجوی ۱۳ ساله که توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای گروه سنی کودک منتشر شده است را به صورت گویا تولید و منتشر نموده است.

علاقه‌مندان برای شنیدن این کتاب‌های گویا می‌توانند اپلیکیشن تلفن همراه ایران صدا را برای سیستم عامل اندروید و IOS از نشانی IRANSEDA.IR به صورت رایگان دریافت کنند.
نظر شما