پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۵۰۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
مرحله نهایی شانزدهمین دوره جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در استان تهران برگزار می‌شود.
مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌ مجلسی استان تهران در فرهنگ‌سرای قرآنبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مرحله استانی شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی استان تهران روز ششم آبان‌ در فرهنگ‌سرای قرآن همراه با اقامه نماز مغرب و عشا و با رعایت پروتکل‌های دقیق بهداشتی برگزار می‌شود.

طی این جشنواره برترین قاری مجلسی و مردمی سال ۱۴۰۰ (ویژه افراد بالای ۱۸ سال استان تهران) با آرای مردمی و نظر داوران انتخاب شده و نفرات نخست به مرحله منطقه‌ای راه پیدا می‌کنند.
 
 این مرحله نیز با حضور جمعی از نخبگان، اساتید، قاریان و حافظان قرآن روز پنجشنبه ۶ آبان در سالن هدی  فرهنگ‌سرای قرآن با حضور مهمانان و جمعی از اساتید و فعالان قرآنی برگزار خواهد شد.

بخش استانی جشنواره تلاوت مجلسی تاکنون در استان‌های اصفهان، زنجان، لرستان، بوشهر، قم، قزوین، سیستان و بلوچستان، گیلان، کردستان، مازندران و... برگزار شده است و طی روز‌های آتی در دیگر استان‌ها برپا می‌شود و اواخر آبان‌ماه شاهد اجرای مرحله کشوری خواهیم بود.

یونس شاه‌مرادی، مهدی دولت‌آبادی، وحید براتی، مسعود خیری، حسین بیات و بابک اشرافی اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی است و همچنین داوری این رقابت‌ها را اساتیدی از جمله محسن قاسمی، محمدرضا برقعی، رحیم خاکی، مجید ملازم و حمیدرضا احمدی‌وفا برعهده دارند.

 این مراسم به صورت زنده از رادیو قرآن و لایو ایکنا iqnanews. پخش خواهد شد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این مسابقات می‌توانند ۶ آبان به فرهنگ‌سرای قرآن به نشانی خیابان قزوین نرسیده به میدان شمشیری نبش خیابان شهید کاظمی مراجعه کنند.


نظر شما