شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۱۹۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۹
مديركل روابط عمومي وزارت بهداشت با اشاره به ارتقاي جايگاه روابط عمومي در ساختار جديد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از برگزاري هفته سلامت در با شعار شهرنشيني و سلامت خبر داد.

به گزارش شهر، مراسم معارفه مدير جديد روابط عمومي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با حضور دكتر آقاجاني مديركل دفتر وزارتي و روابط عمومي، اصحاب رسانه و همكاران روابط عمومي در ساختمان مركزي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي دكتر آقاجاني مديركل دفتر وزارتي و روابط عمومي در اين مراسم از تقويت جايگاه و مديريت روابط عمومي در ساختار جديد وزارت بهداشت خبرداد و افزود: با ادغام دفتر وزارتي با روابط عمومي، جايگاه روابط عمومي ارتقاء يافته است و دفتر وزارتي با دراختيار گذاشتن تمام ظرفيتهاي خود به تعاملات، قوت، قدرت و جهت بهتري مي‌دهد.

وي با اشاره به نقش و جايگاه روابط عمومي به عنوان چشم و گوش سازمان در بيان اخبار و رويدادهايي كه در سازمان به وقوع مي‌پيوندد، گفت: تحقق اهداف نظام سلامت جز با تعامل مناسب با اصحاب رسانه ميسر نيست و موفقيت ما مرهون كمك‌هاي صادقانه و مساعدت رسانه‌هاست.

وي در بخش ديگري از سخنان خود، برنامه‌ريزي صحيح را مهم‌ترين ركن مديريت عنوان كرد و افزود: مديريتي موفق و كارآمد محسوب مي‌شود كه با برنامه‌ريزي صحيح منابع انساني و مالي، انگيزه‌هاي لازم را در بين افراد سازمان ايجاد كند و به اهداف مورد نظر سازمان دست يابد.

وي افزود: مدير موفق با نظارت و مراقبت درست بر حسن عملكرد محوله، به افراد سازمان نقاط قوت و ضعف را شناسايي و ضمن تقويت نقاط قوت، براساس جمع‌آوري اطلاعات و تجزيه و تحليل داده‌ها، دخالتش را اعمال مي‌نمايد.

وي با اشاره به انتخاب دكتر سيدحميد حسيني به عنوان مدير روابط عمومي، وي را از چهر‌هاي شناخته شده در مطبوعات و صدا و سيما معرفي كرد و روحيه صميمي و به دور از تكلف، قاطعيت در عمل، و داراي ذهن منسجم و خلاق و را از جمله ويژگيهاي مدير جديد روابط عمومي معرفي كرد.

دكتر آقاجاني در ادامه با اشاره به شعار امسال سازمان جهاني بهداشت كه «شهرنشيني و سلامت» نامگذاري شده است، خواستار تعامل مطلوب رسانه‌ها با وزارت بهداشت در راستاي ارتقاي جايگاه نظام سلامت شد.                        

 

بنابر گزارش شهر، همه ساله در 7 آوريل، مصادف با 18 فروردين ماه ، به مناسبت گراميداشت تاسيس سازمان جهاني بهداشت، مراسم روز جهاني بهداشت، با تمركز روي يك موضوع مهم بهداشتي توسط سازمان جهاني بهداشت و كشورهاي عضو برگزار مي‌شود. سازمان جهاني بهداشت شعار سال (2010) ميلادي را

URBANIZATION AND HEALTH "شهرنشيني و سلامت"نامگذاري كرده است كه در آن موضوعاتي مانند عوامل اجتماعي مرتبط با سلامت، سلامت محيط، سلامت جاده‌اي، شيوه‌هاي زندگي سالم، امنيت و سلامت غذا مورد تاكيد قرار مي‌گيرد.

نظر شما