چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۶
کد خبر: ۱۱۹۶۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
سومین فرهنگ‌سرای منتظر، در جوار نماز جمعه این هفته تهران به همّت مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک و محوریت فرهنگ‌سرای ملل و فرهنگ‌سرای امام(ره) برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و ‌هنر، پس از کاهش همه‌گیری ویروس کرونا و تصمیم ستاد نماز جمعه تهران مبنی بر برپایی نماز جمعه، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا تهران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های فرهنگی و ‌هنری متنوعی در قالب فرهنگ‌سرای منتظر پیش‌بینی و اجرا کرد.


در سومین اجرای فرهنگ‌سرای منتظر، این هفته در روز جمعه ۱۴ آبان از ساعت ۸ تا ۱۴ در دو بخش ویژه براداران نمازگزار در ورودی اصلی دانشگاه تهران در خیابان انقلاب اسلامی و بخش خواهران در ورودی خیابان شانزده آذر برپا شد. در این فرهنگسرا  غرفه‌های ویژه‌ای از جمله قرآن بخوانید جایزه بگیرید، مسابقه ادبی از فهمیده تا لندی، پویش ما عاشق محمدیم، خدمات جهادی، ثبت‌نام رایگان کتابخانه‌های عمومی، کتاب در گردش، نگار گذر و غرفه عرضه محصولات فرهنگی و ...حضور داشتند. 

همچنین یک دستگاه اتوبوس کتاب «هدهد» به عنوان سفیر کتاب در فرهنگ‌سرای منتظر مستقر بود. این اتوبوس به کتابخانه سیار، بازی‌های فکری و ورزشی، میز نقاشی به همراه لوازم و تجهیزات نقاشی کودک مجهز است و تلاش دارد تا با اجرای برنامه های مناسب فرهنگی هنری، زمینه بهره‌مندی بیشتر نمازگزاران از خطبه‌های نماز جمعه را فراهم کند.

نظر شما