جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۲
کد خبر: ۱۱۹۹۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۹ به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی با محوریت شعار «کتاب سایه‌بان شهر» برنامه‌های مجازی و میدانی را از ۲۴ آبان ماه تا یکم آذرماه برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۹ به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و خواندن کتاب و گسترش سطح آگاهی در بین تمامی اقشار جامعه، ویژه‌برنامه‌های میدانی و مجازی را از ۲۴ آبان ماه تا یکم آذرماه اجرا می‌کند. 

ویژه‌برنامه «قصه مهر» با موضوع قصه‌گویی برای کودکان به منظور تشویق و ایجاد علاقه‌مندی به خواندن کتاب و بازدید از فضای کتابخانه ۲۴ آبان در کتابخانه مهر برگزار می‌شود. «قصه‌های ایرانی» به تولید پادکست از داستان‌های کهن و قدیمی ایرانی اختصاص دارد و برنامه «قصه‌های شاهنامه» به تولید پادکست با موضوع شاهنامه‌خوانی می‌پردازد. برنامه «این فصل را با من بخوان» تولید ویدئوکلیپ با موضوع معرفی کتاب‌های برتر ویژه کودکان و نوجوانان توسط علی‌الله سلیمی نویسنده است و برنامه «کتاب همنشین من» به تولید ویدئوکلیپ با موضوع ارائه آموزش به والدین برای انتخاب کتاب خوب برای مطالعه کودکان اختصاص دارد.

علاقه‌مندان برای بهره بردن از برنامه‌های مجازی فرهنگ‌سرای مهر می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرا به نشانی farhangsara_mehr19  مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۰۳۵۶۰۰ تماس بگیرند. 
برچسب ها: هفته کتاب ، منطقه ۱۹
نظر شما