دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۴
کد خبر: ۱۲۰۴۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با شرکت داروسازی الحاوی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با شرکت داروسازی الحاوی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. موضوع این تفاهم‌نامه ایجاد ارتباط، تعامل و همکاری و بهره‌برداری از امکانات و ظرفیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری طرفین با هدف طراحی و اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری، برنامه‌های سلامت و ارتقای سبک زندگی شهروندان در چارچوب مأموریت‌های طرفین است. 

طراحی برنامه‌های فرهنگی هنری سلامت محور برای شهروندان تهران به ویژه اقشار آسیب پذیر، طراحی و توزیع محصولات فرهنگی هنری و سلامت محور در حوزه فضای مجازی، فراهم سازی امکان برگزاری دوره‌ها، کلاس‌ها، کارگاه‌ها، نشست‌ها، همایش‌ها و سمینارهای آموزشی عمومی و تخصصی حوزه سلامت، تقویت و توانمندسازی کانون‌های مشارکت مردمی حوزه سلامت، مشارکت در اقدامات جهادی کانون‌ها و فراهم سازی امکان بهره‌مندی طرفین از ظرفیت‌ها، امکانات و خدمات یکدیگر از جمله زمینه‌های همکاری این تفاهم نامه است.
 
استفاده از ظرفیت‌های موجود در این تفاهم‌نامه از طریق مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری به عنوان دبیرخانه اجرایی معرفی شده از جانب سازمان فرهنگی هنری برای تمامی مناطق ۲۲گانه و مراکز خاص میسر است.

این تفاهم‌نامه به امضای سیدعلیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و محمد آذری نیا مدیر عامل شرکت داروسازی الحاوی رسیده است.  

نظر شما