شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۲۰۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۱
وزير كشور اعلام كرد: طرح گواهينامه ازدواج براي بازنگري به شوراي اجتماعي بازمي‌گردد.

به گزارش خبرنگار "شهر"، مصطفي محمدنجار در پايان جلسه شوراي اجتماعي كشور در جمع خبرنگاران تصريح كرد: در جلسه امروز موضوع تحكيم خانواده، افزايش مهارت زندگي و ازدواج جوانان مطرح و قرار شد كارگروهي براي فراهم كردن زمينه ازدواج آسان با ظرفيت استانداري‌ها و فرمانداري‌هاي سراسر كشور در اين راستا بسيج شود.

 

وي با بيان اين كه «شوراي اجتماعي تنها وظيفه هماهنگي و هدايت امور اجتماعي را بر عهده دارد»، توضيح داد: بر اين اساس كليات موضوع ازدواج جوانان و مهارت‌هاي زندگي مطرح شد و با توجه به اين كه اقدامات دستگاه‌هاي اجرايي مربوط به خودشان است، قرار شد، تيمي تشكيل شده و با توجه به نظر دستگاه اجرايي مرتبط با ازدواج جوانان اقدامات مربوطه را انجام دهند.

 

وزير كشور در پاسخ به اين پرسش كه «آيا اين موضوع پيش از طرح در جلسه شوراي اجتماعي بررسي و يا به تصويب رسيده است يا خير؟»، گفت: با توجه به مباحث مطرح‌شده در جلسه قرار شد: در مورد طرح گواهينامه ازدواج بازنگري انجام و مجدد در شوراي اجتماعي كشور مطرح شود.

 

نجار درباره اولويت برنامه‌هاي سال آينده وزارت كشور نيز به خبرنگاران گفت: برنامه‌هاي رييس‌جمهوري در حوزه‌هاي مختلف از جمله توسعه نشاط اجتماعي و فضاهاي تفريحي و گردشگري براي جوانان و رفع نيازهاي آنها را پيگيري خواهيم كرد.

 

در جلسه امروز شوراي اجتماعي كشور، مهرداد بذرپاش ـ رييس سازمان ملي جوانان ـ نيز حضور داشت كه از مصاحبه با خبرنگاران خودداري كرد.

دفاعيه سازمان ملي جوانان از گواهينامه هاي تخصصي ازدواج 

 

گواهينامه ازدواج توهين به شعور جوانان است 

نظر شما