جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۷۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
مدیر فرهنگی هنری مترو و رییس فرهنگ‌سرای مترو اعلام کرد: همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با هدف گرامی داشت یاد و نام شهدای سلامت و ترویج مشارکت شهروندان در واکسیناسیون همگانی، پویش «من واکسن می‌زنم» در ایستگاه متروی امام خمینی(ره) اجرا می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سعید گل‌اندامی رییس فرهنگ‌سرای مترو از اجرای پویش «من واکسن می‌زنم» در قالب مجموعه برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری با عنوان «در پناه او» خبر داد و گفت: این برنامه به همت مدیریت فرهنگی هنری مترو و با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی مترو به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در روز شنبه ۲۰ آذرماه ساعت ۱۴ در ایستگاه متروی امام خمینی(ره) برای عموم شهروندان و مسافران مترو برگزار می‌شود.  

گل‌اندامی تصریح کرد: در این برنامه بخش‌های مختلفی گنجانده شده است که لزوم واکسیناسیون همگانی را یادآور شود و با حضور خانواده شهید سلامت، خواهر شهید داوود وزیری پرستار بیمارستان نفت تهران، بر این نکته تأکید می‌شود که شهروندان می‌توانند با تزریق واکسن در کنار کادر درمان به ریشه‌کن کردن ویروس کرونا کمک کنند تا محافظ جان مدافعان سلامت کشور عزیزمان ایران باشیم.

وی افزود: از بخش‌های دیگر برنامه حضور شاعر طنزپرداز رضا رفیع و خوانش اشعار طنز با محوریت واکسن، دف‌نوازی به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)، اجرای تئاتر درباره اهمیت واکسن، برگزاری مسابقه با مشارکت مخاطبان توسط مجری برنامه و ارائه جوایزی مانند ماسک و الکل به نشانه اهمیت بهداشت و یاری رساندن به کادر درمان خواهد بود. همچنین شهرام مبین ترانه‌ای از اشعار زنده‌یاد افشین یداللهی اجرا خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های فرهنگ‌سرای مترو می‌توانند به سایت فرهنگ‌سرا به نشانی metro.farhangsara.ir یا صفحه اینستاگرام این مرکز به نشانی farhangsarametro مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۹۶۶۵۲۶۰۸ تماس بگیرند.
نظر شما