جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۷
کد خبر: ۱۲۰۷۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
در نگارخانه فرهنگ‌سرای معرفت برگزار می‌شود
فرهنگ‌سرای معرفت نمایشگاه مجازی از آثار کاوه تیموری را با هدف تکریم جایگاه بلند پرستاران و سفیران سلامت برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای معرفت نمایشگاه مجازی از آثار کاوه تیموری را با هدف تکریم جایگاه بلند پرستاران و  سفیران سلامت برگزار می‌کند. این نمایشگاه مجازی به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار توسط نگارخانه معرفت با همکاری موسسه فرهنگی هنری صبا و سازمان نظام پرستاری کشور برگزار می‌شود.  

این نمایشگاه شامل ۲۶ اثر خوشنویسی در قالب خط فاخر نستعلیق است که همه آنها با مضمون اشعاری در وصف فداکاری‌ها، مهرورزی‌ها و حماسه‌آفرینی‌های این فرشتگان سپیدجامه و مدافعان سلامت با اشعاری از شاعران طراز اول همچون افشین علاء، عباس براتی پور، رضا اسماعیلی، زنده‌یاد محمدحسین بهجتی، زنده‌یاد قاسم رسا، سعید بیابانکی، مصطفی محدثی، بابک نیک طلب، مهدی الماسی، مرتضی مرادپور و... به رشته تحریر در آمده است.

کاوه تیموری دانش‌آموخته جامعه‌شناسی فرهنگ و از خوشنویسان بنام است که بیش از ۳۵ سال به صورت جدی در عرصه هنر خوشنویسی حضور دارد. برگزاری ۱۵ نمایشگاه در داخل و خارج از کشور، تدریس، پژوهش و نگارش مقالات تخصصی مرتبط با موضوع خوشنویسی و جامعه‌شناسی هنر نمونه‌ای از تلاش‌های او است. 

این نمایشگاه به صورت حضوری در نگارخانه خیال موسسه فرهنگی هنری صبا و به صورت مجازی از سوی نگارخانه معرفت برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای مشاهده این برنامه و همچنین فعالیت‌های دیگر فرهنگ‌سرای معرفت می‌توانند به صفحه اینستاگرام این مرکز به نشانی FARHANGSARAMAREFAT مراجعه کنند و برای اطلاع بیشتر از فعالیت‌ها می‌توانند با شماره تلفن ۴۴۳۰۱۴۴۴ تماس بگیرند. 
نظر شما