جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۲
کد خبر: ۱۲۰۸۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
اعضای هیات داوران جشنواره نمایشنامه‌نویسی«ثمر» از سوی فرهنگ‌سرای خانواده معرفی شدند.
داوران جشنواره نمایشنامه نویسی«ثمر» معرفی شدندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، جشنواره نمایشنامه‌نویسی «ثمر» به همت فرهنگ‌سرای خانواده و با مشارکت مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به منظور کشف استعدادهای جدید در حوزه نمایشنامه‌نویسی و بهره‌گیری از تجارب نمایشنامه‌نویسان و هنرمندان تئاتر با رویکرد خانه و خانواده در سه بخش نمایشنامه‌نویسی برای آثار صحنه‌ای، نمایش کودک و نوجوان و نمایش محیطی و میدانی برگزار می‌شود.

فارس باقری(نویسنده، کارگردان و مدرس دانشگاه)، بهزاد آقاجمالی(نمایشنامه‌نویس، کارگردان تئاتر و مدرس دانشگاه)، آزاده انصاری(نمایش‌نامه نویس و کارگردان تئاتر عروسکی)، ساناز بیان (نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر) و محمد منعم(نمایشنامه نویس و مترجم) به عنوان اعضای هیات داوران جشنواره نمایشنامه نویسی«ثمر» معرفی شدند.


شرایط حضور در جشنواره به این شرح است: آثار ارسالی نباید قبلا در جایی چاپ، اجرا یا در مسابقه دیگری شرکت کرده باشند، جشنواره محدودیت سنی ندارد، شرکت کنندگان می‌توانند در تمام بخش‌ها حضور داشته باشند و در هر بخش تنها دو اثر می‌توانند ارائه کنند و آثار اقتباسی باید با ذکر منبع ارسال شوند.

نمایشنامه‌نویسان برای حضور در جشنواره باید فرم تکمیل شده شرکت در جشنواره را به همراه فایل PDF نمایشنامه مورد نظر تا ۱۱ دی به نشانی  jashnvareh.samar1400@gmail.com ارسال کنند. نام و نام خانوادگی کامل متقاضی/شماره تماس/آدرس و میزان تحصیلات باید در ابتدای فایل نمایشنامه نوشته شود و تصویر کارت ملی یا شناسنامه همراه سایر مدارک ارسال شود.

فرم شرکت در جشنواره در سایت فرهنگ‌سرا به نشانی https://khanevadeh.farhangsara.ir/ در دسترس است.

جوایز نخستین دوره جشنواره نمایشنامه‌نویسی «ثمر» در بخش صحنه‌ای شامل نفر اول: ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم: ۴۰ میلیون ریال و نفر سوم: ۳۰ میلیون ریال است.

در بخش کودک و نوجوان؛ نفر اول: ۴۰ میلیون ریال، نفر دوم: ۳۰ میلیون ریال، نفر سوم: ۲۰ میلیون ریال است.

در بخش میدانی و محیطی؛ نفر اول: ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم: ۲۰میلیون ریال و نفر سوم: ۱۰میلیون ریال است.

داوری آثار ۱۱ تا ۳۰ دی انجام می‌شود و اعلام برگزیدگان و آیین پایانی جشنواره سوم بهمن در صورت مهیا بودن شرایط به صورت حضوری برگزار و در غیر این صورت برگزیدگان از طریق رسانه‌ها معرفی می‌شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۸۸۵۵۴۰۱۸ تماس بگیرند.

مطالب مرتبط
نظر شما