جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۴
کد خبر: ۱۲۱۰۴۰
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
با هدف آشنایی جوانان با سبک زندگی شهدا
اردوهای نیم ‌روزه «سفر آسمانی» برای تمامی اقشار از جمله نوجوانان ، جوانان ، دانش‌آموزان ، دانشجویان ، ارگانهای کشوری و لشگری وگروه های مردمی با هدف ترویج و گسترش سبک و سیره شهداء توسط فرهنگسرای رضوان برگزار می‌شود.
سفر آسمانی در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فریده صاعلی رئیس فرهنگ‌سرای رضوان از برگزاری ویژه‌برنامه «سفر آسمانی» برای تمامی اقشار مختلف جامعه خبر داد و گفت: این برنامه با هدف افزایش سطح آگاهی مخاطبان درباره سیره و سبک زندگی شهدا، فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت ، در قالب اردوهای نیم‌ روزه از سال ۱۳۹۰، همزمان با راه‌اندازی فرهنگ‌سرا به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص در بازه‌های زمانی گوناگون برگزار شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از 70 هزار نفر در قالب گروه‌های مختلف از مناطق گوناگون استان تهران، شهرستانها و گروه‌های بین المللی از کشورهای مختلف جهان در این برنامه شرکت کرده‌اند.

 امسال نیز همزمان با انجام واکسیناسیون گسترده و فروکش کردن کرونا با رعایت دستور العملهای  بهداشتی این فرهنگ‌سرا میزبان گروه های مختلف است. رییس فرهنگ‌سرا گفت: روایتگری داخل سنگر، بازدید از نگارخانه و نگارگذر فرهنگ‌سرا ، عکس یادگاری با سنگ مزار شهید حاج قاسم سلیمانی و روایتگری سیره شهدا، برگزاری مسابقه حضوری از مطالب بیان شده و اهدای جایزه و غبارروبی مزار شهداء همراه با روایتگری سبک زندگی شهداء و چگونگی شهادت آن عزیزان همیشه سرافراز و حاضر و ناظر از مهم‌ترین برنامه‌های قابل اجرا در «سفر آسمانی» است.

وی در پایان گفت: فرهنگ‌سرای رضوان آمادگی پذیرایی از گروه های مختلف را دارد و مدیران و مسئولان می‌توانند جهت هماهنگی بیشتر  با شماره تلفن های :55202218 و 55201531 تماس بگیرند  یا با مراجعه به بخش ثبت نام در سایت rezvan.farhangsara.ir مقدمات حضور گروه خود را فراهم کنند.

فرهنگ‌سرای رضوان در بهشت زهرا (س)، ورودی گلزار شهدا، مقابل جایگاه جلوس امام خمینی (ره) واقع شده است.


نظر شما