پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۲۱۰۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
فرهنگ‌سرای کار و تعاون به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا، بخش ویژه کودکان و نوجوانان کتابخانه پروانه‌ها را افتتاح می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، داوود حشمتی رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون با اعلام این خبر افزود: فرهنگ‌سرای کار و تعاون ذیل برنامه جامع #پایان-کار-شروع-کودکی، متناسب با موضوعات و مناسبت‌های مختلف و با در نظر گرفتن اصل کرامت وجودی انسان در هندسه معرفتی قرآن کریم، در حوزه کودکان کار برنامه‌های فرهنگی، هنری و حمایتی تدوین و اجرا می‌کند.

حشمتی گفت: مقارن با ۳۰ آذرماه در شب یلدا طولانی‌ترین شب سال، بخش کودکان و نوجوانان کتابخانه پروانه‌ها را با حضور تعدادی از کودکان کار برگزار می‌کنیم. 

رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون اضافه کرد: این مجموعه در تلاش است در بحث کتاب و کتابخوانی و خدمات‌رسانی در حوزه مجازی کتاب، با کمک و مشارکت نیکوکاران در آینده فعالیت‌هایی داشته باشد. 

حشمتی در پایان گفت: شهروندان تهرانی در روز تولد خود می‌توانند به کتابخانه علامه طباطبایی(ره) فرهنگ‌سرای کار و تعاون مراجعه کنند و با ارائه اصل کارت ملی و یک قطعه عکس، از طرح رایگان عضویت یک ساله بهره‌مند شوند.
 
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶، فرهنگ‌سرای کار و تعاون، کتابخانه علامه طباطبایی(ره) مراجعه کنند یا با شماره تلفن: ۶۶۰۴۶۹۴۵ تماس بگیرند.
نظر شما