پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۷
کد خبر: ۱۲۱۸۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
کارگاه آموزشی تکنیک‌های فالی (صداسازی و صدا گذاری) ویژه فیلم‌های سینمایی و تئاتر، سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
برگزاری کارگاه تخصصی صداسازی فالی در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعاتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این کارگاه جمشید اکبر زاده رضایی، متخصص فالی، این فن را به صورت آنالوگ و دیجیتال حرفه‌ای آموزش می‌دهد. تاریخچه صدا و صداسازی در هنرهای نمایشی (سینما، تئاتر و تلویزیون)، آشنایی با هنر فالی، آشنایی با صداسازی پیشرفته در دوبلوری و گویندگی، آشنایی با ساخت موسیقی زمینه فیلم‌ها و ... از جمله محورهای  آموزشی در این کارگاه است.

صداسازی فالی عبارت است از هنر بازآفرینی برخی از جلوه‌های صوتی، مثل صدای قدم زدن، دویدن، شکستن و هماهنگ کردن آن‌ها با تصاویر فیلم‌ها. از دهه ۱۹۳۰ تا کنون، کار هنرمندان صداساز بخش مهمی از حاشیه صوتی تمام فیلم‌ها را تشکیل داده است. در کل، کار صداسازان یکی از مراحل پس از تولید و استودیویی برای ایجاد جلوه‌های صوتی برای فیلم، آثار تلویزیونی و تولیدات رادیویی است. فالی کار باید با انواع فیلم و انیمیشن و ابزارهای تولید صدا و صداگذاری آشنایی کامل داشته باشد.

حضور در این کارگاه برای عموم آزاد و رایگان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در این کارگاه به فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 96652718-021 تماس بگیرند.
نظر شما