شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۸
کد خبر: ۱۲۱۹۰۹
|
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس موشن‌گرافی آموزش مهارت خوب شنیدن از جمله تولیدات تصویری برنامه فراگیر «زیست کتابخانه‌ای» را در بستر شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

بموشن‌گرافی «سراپا گوش شوید و گوش دهید» منتشر شده گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ دومین تولید محصول تصویری «زیست کتابخانه‌ای» که به موضوع آموزش مهارت خوب شنیدن اختصاص دارد، از سوی کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس در قالب موشن‌گرافی تهیه و  تولید و در بستر شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.


مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 با مشارکت شبکه کتابخانه‌های عمومی شهر تهران و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در میان کودکان و نوجوانان، ویژه برنامه «زیست کتابخانه‌ای» از جمله برنامه‌های بسته «کتاب سایبان شهر» به مناسبت گرامی‌داشت بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتاب‌خوانی را به همت کتابخانه فردوس و به صورت فراگیر در سطح کتابخانه های عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار کرد.  


«زیست کتابخانه‌ای» با شعار «بیایید فرزندانمان را از همان کودکی با کتابخانه ها آشنا سازیم»، با حضور مجید قناد مجری محبوب و سرشناس کودک و نوجوان تلویزیون، به عنوان سفیر کتاب در حال برگزاری است؛ اولین تولید به موضوع اهمیت کتابخانه و ضرورت وجود آن و دسترسی آسان به کتاب های مختلف برای کودکان و نوجوانان اختصاص داشت که در هفته کتاب منتشر و دومین تولید نیز در 28 دی ماه منتشر شد و سومین تولید نیست در دست تهیه و انتشار است.


علاقه‌مندان به بهره‌مندی از بخش‌های مختلف برنامه «زیست کتابخانه‌ای» می‌توانند به آدرس اینستاگرام zist-ketabkhanei  و دیگر صفحات مجازی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مراجعه کنند.



نظر شما