جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۲۱۹۲۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
رییس فرهنگسرای خاوران به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر از اجرای برنامه مادرانه در روز جمعه اول بهمن در این فرهنگسرا خبر داد و افزد: همچنین به مناسبت این روز به زنان و مادران سرپرست خانوار بسته حمایتی اهدا می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  حمیدرضا خونوئی رئیس فرهنگسرای خاوران به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن از اجرای دو ویژه برنامه «اهداء بسته حمایتی به زنان و مادران سرپرست خانوار» و همچنین اجرای برنامه «مادرانه» درروز جمعه اول بهمن ماه در فرهنگسرای خاوران خبر داد.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) در تمام ابعاد اجتماعی، سیاسی و جهادی چهره‌ای برجسته از خود بر جای گذاشته و به عنوان اولین شهیده راه ولایت، الگویی حقیقی و عینی برای زنان و آحاد مردم هستند افزود:  در آستانه ولادت آن حضرت و در راستای ترویج فرهنگ فاطمی، بسته های معیشتی میان مادران و زنان سرپرست خانوار توزیع می شود.

وی تصریح کرد: این برنامه با عنوان «به سلامتی تمام مادرها» توسط کانون‌ها و گروه های جهادی شهر تهران اجرا می‌شود. امید است با حرکت های جهادی و حضور مردم  در کنار اوامر حکیمانه مقام معظم رهبری در ایجاد اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی برای نظام اسلامی نقش موثری ایفا کنیم.

مادرانه‌ای برای دختران
خونویی در ادامه افزود: سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز بزرگداشت مقام زن همچنین بهانه ای است برای برگزاری جشن ها و همایش‌های مختلفی که از شخصیت و زندگی این الگوی بزرگ بانوان سخن گفته شود. به همین منظور ویژه برنامه «مادرانه» نیز با هدف قدردانی از زحمات مادران و تعمیق روابط عاطفی مادر و دختر در فرهنگسرای خاوران برگزار می شود.

به گفته خونویی این برنامه در قالب برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مسابقه آشپزی، بازی های گروهی، غرفه های فرهنگی و... روز جمعه اول بهمن ماه از ساعت  8 تا 14 اجرا می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر دو برنامه «به سلامتی تمام مادرها» و «مادرانه» می توانند به نشانی فرهنگسرای خاوران واقع در خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد مراجعه کنند یا با شماره 33015423 تماس بگیرند.



نظر شما