جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۹
کد خبر: ۱۲۱۹۲۷
|
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
رییس فرهنگ‌سرای خاوران از اهدای بسته حمایتی به زنان و مادران سرپرست خانوار به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حمیدرضا خونوئی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۵ و رییس فرهنگ‌سرای خاوران با اعلام این خبر بیان کرد: به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «به سلامتی تمام مادرها» توسط کانون‌ها و گروه‌های جهادی شهر تهران اجرا می‌شود.

رییس فرهنگ‌سرای خاوران ادامه داد: حضرت زهرا(س) در تمام ابعاد اجتماعی، سیاسی و جهادی چهره‌ای برجسته از خود بر جای گذاشته و به عنوان اولین شهیده راه ولایت، الگویی حقیقی و عینی برای زنان و آحاد مردم هستند، بنابراین در آستانه ولادت آن حضرت و در راستای ترویج فرهنگ فاطمی، بسته‌های معیشتی میان مادران و زنان سرپرست خانوار توزیع می‌شود.

خونوئی اظهار کرد: امید است با حرکت‌های جهادی و حضور مردم و گروه‌های جهادی در صحنه در کنار اوامر حکیمانه مقام معظم رهبری در ایجاد اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی برای نظام اسلامی نقش موثری ایفا کنیم.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگ‌سرای خاوران واقع در خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد مراجعه کنند و یا با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.
نظر شما