پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۲۱۹۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر؛
جشن «ولادت مادران شهدا» به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر، روز جمعه یکم بهمن از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن مبارک فرهنگ‌سرای بهمن برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ویژه‌برنامه «ولادت مادران شهدا» با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی، گرامی داشت ولادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت صدیقه طاهره(س) و با محوریت تکریم مقام شامخ مادران چشم به راه و خانواده شهدای مدافع حرم منطقه ۱۶ برگزار می‌شود.

اجرای گروه سرود رایت الزهرا (س)، مولودی خوانی و مدیحه‌سرایی مداح اهل بیت (ع) (امیر تاجری)، سخنرانی سردار پورجمشیدیان و تقدیر از مادر شهید جاویدالاثر محمد شریفیان و خانواده شهدای مدافع حرم، اصغر پاشاپور، محرم ترک و یدالله قاسم زاده از بخش‌های اصلی این ویژه‌برنامه است که با مشارکت و همکاری گروه جهادی محبان المهدی (عج) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این ویژه‌برنامه می‌توانند به سالن مبارک فرهنگ‌سرای بهمن به نشانی، میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 55058892 و 55310948 تماس بگیرند.
نظر شما