پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۴
کد خبر: ۱۲۲۰۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
سینما پردیس تماشا، پردیس راگا و پردیس ملت به عنوان سینماهای مردمی در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارند.
تمامی سالن‌ سینماهای سازمان فرهنگی هنری در اختیار مردمبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، شهرداری تهران هر ساله به عنوان یکی از حامیان اصلی جشنواره فیلم فجر قلمداد می‌شود. پردیس سینما گالری ملت، پردیس سینمایی تماشا و راگا از سینماهای زیرمجموعه موسسه تصویر شهر است که هر ساله به عنوان سینماهای نمایش دهنده آثار این رویداد مهم سینمایی میزبان اهالی رسانه و شهروندان بوده است. 

 
پردیس سینما گالری «ملت» در مجاورت بوستان ملت در چهار دوره متوالی به عنوان مقر اصلی جشنواره فیلم فجر میزبان اهالی رسانه، منتقدان و صاحبان آثار جشنواره بود.


این سینما با برخورداری از ۱۱ سالن نمایش، یک سالن آمفی تئاتر با ظرفیت نزدیک به ۱۹۰۰ صندلی با به‌روزترین سیستم نمایش و برخورداری از فیبر نوری امکان فعالیت مناسب را برای شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی فراهم کرده و فضای باز در طبقات نیز امکان برگزاری نشست‌های جنبی اهالی رسانه را فراهم ساخته است. سالن همایش‌های این سینما با ظرفیت ۲۴۰ صندلی محل اصلی برگزاری نشست‌های آثار نمایش دهنده و فودکورت سینما در طبقه فوقانی با ظرفیت نزدیک به ۶۰۰ صندلی در ساعات استراحت جشنواره میزبان اهالی رسانه و منتقدان است. 

پردیس سینمایی «تماشا» که در منطقه یافت آباد تهران است و پردیس سینمایی «راگا» به عنوان تنها سینمای شهر ری در چند سال گذشته پای ثابت خدمت‌رسانی به مردم جنوب تهران و جزو پرمخاطب‌ترین سینماهای این منطقه در ایام برگزاری جشنواره بوده است.

این بار در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، قرار است که موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تمامی ظرفیت‌های سالن‌های نمایش خود را در اختیار مردم قرار دهد و با سه پردیس سینمایی به عنوان سینماهای مردمی، میزبان شهروندان تهرانی در این دوره از جشنواره باشند. پردیس سینما گالری ملت با چهار سالن نمایش، پردیس سینمایی راگا و تماشا هر کدام با یک سالن نمایش، آثار سینمایی جشنواره چهلم فجر را برای مردم اکران خواهند کرد.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

در این جشنواره ۲۲ فیلم بلند سینمایی در بخش سودای سیمرغ، ۸ فیلم در بخش سینمای مستند و ۱۰ فیلم در بخش سینمای کوتاه روی پرده خواهند رفت.

سینما پردیس تماشا، پردیس راگا و پردیس ملت از جمله سینماهای سازمان فرهنگی هنری است که در چهلمین جشنواره فیلم فجر به عنوان سینماهای مردمی میزبان مخاطبان است.


تمامی سالن‌ سینماهای سازمان فرهنگی هنری در اختیار مردم


تمامی سالن‌ سینماهای سازمان فرهنگی هنری در اختیار مردم

پردیس سینمایی ملت: خیابان ولیعصر، بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبروی بزرگراه کردستان - ایستگاه BRT نیایش سامانه ۷.

تمامی سالن‌ سینماهای سازمان فرهنگی هنری در اختیار مردم

پردیس سینمایی راگا: شهرری، اتوبان شهید آوینی، خیابان کریم شیرازی، جنب شهروند - ایستگاه اتوبوس شهروند.

تمامی سالن‌ سینماهای سازمان فرهنگی هنری در اختیار مردم

پردیس سینمایی تماشا: یافت آباد. ابتدای بلوار مدائن. ایستگاه اتوبوس معلم.

مطالب مرتبط
نظر شما