چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۲۲۲۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
ویژه برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت مجازی ومیدانی برگزار می‌شود
رضا دوستعلی، مدیر فرهنگی هنری منطقه 4 و رییس فرهنگسرای اشراق، به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر با عنوان «آینده روشن» با هدف نشر و اشاعه فرهنگ انقلابی، اطلاع‌رسانی ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت مجازی و میدانی در منطقه 4 اجرا می‌شود، خبر داد.
«آینده روشن» در فرهنگسرای اشراقبه گزارش پایگاه خبر تحلیلی فرهنگ و هنر، رضا دوستعلی (مدیر فرهنگی هنری منطقه 4 و رییس فرهنگ‌سرای اشراق) با بیان اینکه بسته برنامه مجازی  «دست‌آورد انقلاب به تحلیل و بررسی ره توشه و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی جهت نشر و اشاعه فرهنگ انقلابی و ارزش‌ها پرداخته می‌شود و برای آشنایی بیشتر نسل چهارم انقلاب با ماهیّت به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، با ساخت شش فایل در قالب فوتوکلیپ- پادکست به موضوعات فوق‌الذکر پرداخته می‌شود. فایل‌های مذکور را با نامواره آرمان برای استفاده مخاطبان در فضاهای مجازی تهیّه، تولید و منتشر می‌کند.     
بسته دیگر مجازی  با عنوان «طلوع فجر» از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر است. رییس فرهنگسرای اشراق درباره طلوع فجر  عنوان کرد: این بسته برنامه به مناسبت ورود امام خمینی (ره) به ایران و روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران خواهد بود و 2 محصول در قالب فتوکلیپ و با نام «جرعه» تولید و در فضای مجازی منتشر خواهد گردید.
مدیر فرهنگی هنری منطقه 4 با اشاره به بسته برنامه دیگر با عنوان «بهار در بهمن » گفت: اين بسته برنامه به مناسبت ورود حضرت امام خمينی (ره) به ميهن اسلامی و روز دهه فجر اظهار کرد: عنوان دیگر برنامه مجازی  «شمیم فجر» است، که در این برنامه به مناسبت دهه فجر و با هدف اطلاع‌رسانی ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به تولید 10 محصول در ایام این دهه در قالب ویدیو کلیپ و استوری و... با یکی از نمانام‌های «جرعه»، «سیره»، «شمیم» و... جهت انتشار در فضای مجازی می‌پردازد.
«رضا دوستعلی» درباره برنامه‌های میدانی دهه فجر افزود: کارگاه «ساخت گل لاله ها» ویژه کودکان و مادران با عنوان (بهار انقلاب) روز ۱3 بهمن ، مسابقه نقاشی «رنگ پیروزی » با موضوع نماد انقلاب و دهه فجر  در روز ۱۸ بهمن ، جشن «ترنم پیروزی» 20بهمن ویژه کودکان و کارگاه آثار هنری با عنوان «فجر انقلاب اسلامی» از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه در فرهنگسرای اشراق برگزار می شود.
علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر می توانند به فرهنگسرای اشراق به نشانی تهران پارس، فلکه دوم  انتهای خیابان جشنواره کوچه جعفر پناه مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77354735 تماس بگیرند
نظر شما