پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۴
کد خبر: ۱۲۲۲۷۴
|
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
همزمان با چهل و سومین طلیعه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد
شماری از کارکنان و مدیران فرهنگی هنری منطقه سه شهرداری تهران، همزمان باسالروز گرامیداشت ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، با حضور در مزار مطهر شهدا در محل آستان مقدس امام زاده اسماعیل(ع) از مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی تجلیل کردند.
مراسم غبار روبی و گل افشانی مزار شهدای انقلاب در مرقد مطهر امام زاده اسماعیلبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این برنامه مناسبتی که به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و ارج نهادن به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی برگزا شد.
 مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه، مهدی یوسفی رییس فرهنگسرای ارسباران و نسیم سلیم زاده رییس فرهنگسرای نهج البلاغه به همراه شماری از معاونان و کارکنان فرهنگی این منطقه حضور داشتند.

مراسم غبار روبی و گل افشانی مزار مطهر شهدای انقلاب اسلامی پیش از ظهر سه شنبه دوازدهم بهمن ماه جاری به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، در آستان مقدس امام زاده اسماعیل (ع) برگزار شد.

عطر افشانی با گلاب همراه با نثار فاتحه و اهدای شاخه های گل در مزار شهدا به همراه خاطراه گویی از دوران شکوهمند انقلاب اسلامی، دستاوردها و خیزش انقلابی مردم غیور ایران اسلامی از بخش های این مراسم بود.

گفتنی است؛ اهدای لوح و نشان افتخاری "خادم الشهدا" از سوی تولیت این آستان مقدس به مدیران فرهنگسراهای رسانه و نهج البلاغه  پایان بخش این برنامه بود.

نظر شما