پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۲۲۴۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
فرهنگ‌سرای فردوس در سکانس 92، فیلم سینمایی «بی وزنی» را نمایش و مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.
نمایش و نقد فیلم «بی وزنی» در فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ فرهنگ‌سرای فردوس نود و دومین برنامه سکانس را با نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «بی وزنی»، روز شنبه 23 بهمن‌ماه ساعت 16 با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌کند.

بی وزنی فیلمی درام، رازآلود، مهیج با هنرپیشگی امیرعلی دانایی، بهاره کیان‌افشار، تینا پاکروان، نسیم ادبی، جلال فاطمی، یاسر جعفری، سپیده مرادپور به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرد قادری و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته محصول سال ۱۳۹۷ کشور ایران است.


بی وزنی در عرصه بین‌الملل چند جایزه را از آن خود کرده که از آن جمله می‌توان به دریافت جایزه بهترین فیلم از جشنواره بین‌المللی اینسولیتو پرو اشاره کرد. ساختار این فیلم که قصه‌ای زنانه دارد، مبتنی بر پلان‌های طولانی و پرش‌های زمانی در روایت پیش می‌رود.
 

مرتضی شایسته (تهیه کننده)، مهدی فرد قادری (نویسنده و کارگردان)، نسیم ادبی (بازیگر) و افشین فکوری (مجری و کارشناس سینما) مهمانان سکانس 92 هستند.


علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای رایگان این فیلم همراه با نقد و بررسی آن، به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44058900 تماس بگیرند.
 

نظر شما