پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۲۲۴۹۱
|
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
کتاب «برسد به دست رهبرم» شامل مجموعه نامه‌های جوانان و نوجوانان به رهبر انقلاب ، آیت الله العظمی خامنه ای به همت فرهنگسرای رازی رونمایی می شود.
رونمایی از کتاب  برسد به دست رهبرم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ،  همزمان با سالروز صدور بیانیه ی گام دوم انقلاب اسلامی با تاکید بر روحیه و باور «ما می‌توانیم» ، آیین رونمایی از کتاب «برسد به دست  رهبرم »  از سوی فرهنگسرای رازی  با مشارکت انتشارات روایت فتح، 23 بهمن  ساعت15برگزار می‌شود.

«برسد به دست رهبرم » شامل مجموعه نامه‌های جوانان و نوجوانان به مقام معظم رهبری است که در راستای پویش نامه ای به رهبرم در بهمن سال 1400 به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با هدف تقویت هویت ملی و با تمرکز به ورود انقلاب اسلامی به دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و ساخت تمدن نوین اسلامی در سطح دانش آموزی و با شعار محوری «آینده‌ی روشن»  برگزار شد، تنظیم و گردآوری شده است .

در مقدمه ناشر آمده است : « در این پویش، نوجوانان ایران در نامه‌ای خطاب به رهبر انقلاب، نقش خود را در گام دوم انقلاب اسلامی برای رسیدن به آینده روشن ایران بیان کرده و به این پرسش پاسخ دادند که «مهمترین چالش و مانع قوی شدن ایران در آینده از نظر آن‌ها چیست؟» 
آیین رونمایی از این کتاب با همکاری انتشارات روایت فتح ، همزمان با سالروز صدور بیانیه ی گام دوم انقلاب اسلامی و با حضور نوجوانان برنده و منتخب در کتاب و جمعی از اهالی جبهه انقلاب اسلامی و فرهنگ و هنر در روز شنبه 23 بهمن 1400در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد . 
علاقمندان جهت شرکت در این مراسم می توانند با شماره ی 1837 تماس و یا با رعایت پورتکل های بهداشتی به فرهنگسرای اندیشه مراجعه نمایند .  

نظر شما