يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۲۲۵۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
کتابخانه فرهنگسرای سلامت دومین نشست از سلسله نشستهای دریای سخن را با معرفی کتاب تصویر آخر لیلا دارابی روز شنبه 23 بهمن ماه برگزار می کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، لیلا دارابی نویسنده کتابهای رمان در حوزه بزرگسال، کودک و نوجوان است. از وی تا کنون کتابهایی همچون: حباب، بی توقع دوستت دارم،به خاطر تو و تصویر آخر به چاپ رسیده است.

کتاب تصویر آخردارابی با موضوع اوتیسم است.

رمان نوجوان «تصویر آخر»، داستان یک خانواده است. آیت اوتیسم دارد. پدر اما هنوز با این مسئله کنار نیامده و حتی اجازه نداده آیت از آموزش‌های بچه‌های خاص استفاده کند. مادر چهار سالی است که آن‌ها را ترک کرده و از آن به بعد، بیشتر مسئولیت آیت به‌عهده یلدا خواهر ۱۶‌ساله‌اش -که فقط یک سال از او بزرگ‌تر است- گذاشته شده است؛ اما این مسئولیت باعث می‌شود که یلدا به‌ناچار از فعالیت‌های مورد علاقه‌اش کناره بگیرد. وقتی آیت بر اثر یک حادثه به دارالتأدیب می‌افتد، یلدا متوجه بسیاری از مسائل می‌شود و از همه مهم‌تر، راز بزرگ زندگی‌شان است که پدر و مادر سال‌هاست از او پنهان کرده‌اند.

در نشستی که امروز در فرهنگسرای سلامت برگزار می شود کتاب تصویر آخر این نویسنده با اجرای صغری دلداده بارانی مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد
این برنامه از ساعت 15 تا 17 در سالن اجتماعات فرهنگسرای سلامت برگزار می شود.
نظر شما